Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΓΗΡΑΣ

38 0 0
                                    

Η ωραιότερη και πιο αυθεντική ομορφιά την οποία μπορώ να διακρίνω Υπάρχει .

Είναι η ομορφιά της γυναίκας που δεν πασχίζει να προβάλλει το πόσο όμορφη είναι καλύπτωντας το πρόσωπο της με make up,ρουζ, πούδρα.

Είναι η αυθεντική ομορφιά που χαράζεται στο πρόσωπο από το μείζωνα ζυγωματικό που ανυψώνει τα χείλη ,ώστε να φανεί το όμορφο χαμόγελο που δεν σε ενδιαφέρει εάν θα δείς οδοντοστοιχία ή όχι .

Είναι η σοφία όπου αποκτά ο άνθρωπος καθώς φθάνει στο γήρας. Είναι η ωρίμανση ότι γνωρίζω( δεν έχει σημασία πόσο) τι χρειάζομαι περισσότερο στη ζωή μου.Χρειάζομαι μια αυθεντική ζωή ακόμη, εμπλουτισμένη με όμορφους ανθρώπους ,καλοσυνάτους και ευγενείς.

Η ομορφιά στο γήρας πηγάζει στα χέρια μου,που όσο γηρασμένα και εάν είναι ,

είναι όμορφα γιατί αποτελούν κομμάτι της ζωής μου, των πράξεων μου,της δουλειάς μου, των ανθρώπων που τους έσφιξα το χέρι, των ανθρώπων που αγκάλιασα σφιχτά . Είναι όμορφα γιατί είναι κομμάτι της ζωής μου. Στηριζόμουν πάνω τους για να σηκωθώ όταν βίωνα το πόνο και την οδύνη που η ζωή μου επιφύλασσε, καθώς επίσης και στα γηρασμένα πόδια μου. Και τα πόδια μου ναι είναι όμορφα, μολονότι γηρασμένα και πλέον υποβασταζόμενα από ένα μπαστούνι . Αχ τα πόδια ,όπως και ο άνθρωπος θέλει τον άνθρωπο του για να συμπορευτούν στην ζωή, έτσι κάποτε και τα πόδια ζητάνε το μπαστούνι τους. Αλλά η ομορφιά παραμένει . Πως;γιατί το γήρας σηματοδοτεί το τερματισμό μιας ζωής και εδώ απορρέει η όλη ομορφιά. Η ομορφιά πηγάζει από την παραδοχή ότι ναι, θα πεθάνω και εγώ όπως και εσείς όπως και όλοι μας, παρόλο που η σκέψη αυτή μας ανατριχιάζει, μας φοβίζει,μας κλονίζει.

Αυτή η μεγίστη αλήθεια μου επιτρέπει να ζω και να χαίρομαι και το γήρας. Αυτό με ωθεί να μοιράζω αγάπη ,γιατί αν κάτι έμαθα καλά είναι πως οι άνθρωποι χρειάζονται και θρέφονται με την αγάπη όπως ο βασιλικός ποτίζοντας τον.

Χωρίς αγάπη ο άνθρωπος μισεί πρωτίστος τον ευατό του,ύστερα τους άλλους . Τιμωρεί και τιμωρείται ο ίδιος έχοντας εντέλλει πλήρη άγνοια του ευατού του.

Στα χέρια που απόψε κοίταξα ,διέκρινα την ομορφιά τους και μου δώσανε κίνητρο για το κείμενο αυτό. Σ ευχαριστώ 

H ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΓΗΡΑΣWhere stories live. Discover now