Am revenit!!! V-a fost dor de mine?
Am decis să mă întorc la această pasiune, pentru că...chiar îmi place ceea ce fac, mai jos veți găsi câteva lucruri noi.Plata se va face pritr-un follow și creditare în descriere sau la capitolul respectiv.
Cartea trebuie sa aibă minim 3 capitole (La finalul capitolului gasiți și motivul), crearea unui trailer durează între 2 zile și o săptămână (dacă e mai complicat durează chiar și 2 săptămâni).
Nu mă presați vă rog, pe lângă angajamentele pe care o să le am față de voi, mai am și școală. Parola constă în cartea voastră preferată.
Înainte să încep fiecare proiect o să vă anunț, în cazul în care doriți să mai schimbați ceva, sau vreți să retrageți comanda.
Și în ultimul rând aș dori să nu lăsați comandă aici dacă ați depus în altă parte! Și vă rog, respectați formularul, să fie completat în cât mai puține comentarii.
Cererile le preiau în ordine cronologică
FORMULAR
1) Titlul cărții/ Subtitlul
2) Autorul/ii
3) Descrierea cărții ( Un rezumat, cu scenele care vrei să apară în trailer, ce crezi mai important)
4) Personajele, actorii care vor juca (vă rog să nu fie imposibil de găsit, și dacă nu aveți idee îmi puteți spune cum ai vrea să arate și poate voi găsi!)
5) Melodia sau melodiile
6) Fraze sau citate care vrei să apară sau replici
7) Durata trailer-ului
8) Color sau alb/negru
9)Folosesc gif-uri, dar și videoclipuri dacă aveți preferințe, spuneți-mi.
10) Parola
11)Dacă mai doriți ceva îmi puteți spune! Aici sau în privat
!!! Nu mai primesc comenzi cărților care nu au cel puțin 3 capitole publicate deoarece: Nu am nici o garanție că o sa folosiți acel trailer, dar, uneori, pot face o excepție pentru persoanele în care am încredere!