Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır
Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parkr taş duvarlarda
Açılıyor hayal pencerelerim
Hafif bir rüzgar gibi , süzülüyorum
Kekik kokulu koyaklardan aşarak
Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
Bir çeşme başı arıyorum
Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
Mis gibi nane kokuları arasında
Ruhumu dinlemek istiyorum
Zikre dalmış her şey
Güne gülümserken papatyalar
Dualar gibi yükselir ümitlerim
Güneşle kol kola kırlarda koşarak
Siz peygamber çiçekleri toplarken
Ben çeşme başında uzanmak istiyorum
Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi , sana ulaşmak istiyorum
Durun kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk , üşüyorum . . .
Muhsin YAZICIOĞLU
------------------
YAŞAMIN BİR YERİNDEN
Sivas'ın Şarkışla ilçesinin Elmalı köyünde 1954 yılında dünyaya geldi . Ailesi çiftçilikle uğraşıyordu .
İlkokulu köyünde okudu . Ortaokulu ve liseyi Şarkışla'da tamamladı .
Lise yıllarında Genç Ülkücüler Teşkilatında aktif görev aldı .
1971'de Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesini kazandı . Teşkilat çalışmalarından dolayı Fakülteden 1980 yılında mezun olabildi .
12 Eylül 1980'den önce Ülkü Ocakları Genel Başkanlığı ile Ülkücü Gençlik Derneği Genel Başkanlığında bulundu . Askeri darbeden sonra 30 Ocak 1981'de tutuklandı . Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) ve Ülkücü Kuruluşlar Davası sanığı olarak kaldığı Mamak Cezaevi'nden 8 Nisan 1987'de hiçbir ceza almadan tahliye oldu .
Cezaevinden çıktıktan sonra , cezaevlerindeki ülkücüler ve ailelerine yardım amacıyla kurulan Selçuklu Sosyal Güvenlik ve Eğitim Vakfının başkanlığını yaptı .
1988'de Milliyetçi Çalışma Partisine (MÇP) girdi ve Genel Sekreter Yardımcılığı görevinde bulundu.
20 Ekim 1991 tarihindeki milletvekili genel seçimlerinde , Sivas'tan milletvekili seçilerek 19. Dönem TBMM üyesi oldu . 7 Temmuz 1992'de MÇP'den ayrıldı .
31 Ocak 1993'de Büyük Birlik Partisi'ni (BBP) kurdu ve partinin Genel Başkanı oldu .
24 Aralık 1995'te yapılan genel seçimlerde 20. Dönem Sivas milletvekili olarak Mecliste tekrar yer aldı .
22 Temmuz 2007 tarihindeki milletvekiöli genel seçimlerinde yine Sivas'tan 23. Dönem milletvekilliğine seçildi .
Yerel seçim çalışmaları sırasında 25 Mart 2009 günü , bindiği helikopterin Kahramanmaraş'ın Göksun İlçesinde dağa çarpması sonucu vefat etti . Ankara'da Tacettin Dergahı olarak bilinen Mehmet Akif Ersoy Müze Evinin bulunduğu yere defnedildi .
Muhsin YAZICIOĞLU , evli ve iki çocuk babasıydı .
Ben ki , toz kanatlı bir kelebeğim ,
Minicik gövdeme yüklü Kafdağı ,
Bir zerreciğim ki , Arş'a gebeyim ,
Dev sancılarımın budur kaynağı !
Necip Fazıl
-SON-
YOU ARE READING
Muhsin Yazıcıoğlu
Ficțiune istoricăŞehit reisin Hayatı , Ölümü , Göstermiş olduğu başarılar bu kitapta sizlerinde okumasını ve bana bu kitap yazarken destek olmanızı rica ederim . . .