4- instagram

337 19 2
                                    


Minji

Nak ke tak eh tengok ig dia?

Kalau kita tengok pun, apa salahnya kan?

Aku mula membuka aplikasi instagram dan menaip username Jungkook yang abang aku cakapkan tadi.

Terkejut juga la bila tengok. 983 followers? Ni boleh pergi jauh lagi sampai 1K ni.
Jadi, misi stalk menge-stalk bermula.

Liked by joon94, daeun1212 and 157 othersjeonjkk you are the cause of my euphoria💛 special thanks to @kimtae95 for taking this beautiful picture

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by joon94, daeun1212 and 157 others
jeonjkk you are the cause of my euphoria💛 special thanks to @kimtae95 for taking this beautiful picture.
View all 479 comments
minheenji.01 so beautiful!
chimsjims rambut strawberry kau mengancam

Ternampak comment Heenji, hampir nak termuntah aku dibuatnya. Amboi Heenji, ambil peluang nampaknya.

Liked by minheenji

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by minheenji.01, joon94 and 103 others
jeonjkk its @joon94 birthday! happy birthday hyung!
View all 352 comments
chimsjims kuanghajo eh kau tak tag aku!
joon94 thankyou jk!
minheenji.01 abang kau ni haaa @minji19 🌚

Abang aku? Amboi jap terbangga la ada muka abang aku kat instagram Jungkook.
Si Heenji ni pulak sibuk nak tag aku kenapa? Dan aku tak perasan? Hah padan muka dia.

Liked by minheenji

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by minheenji.01, yoongsgi and 139 others
jeonjkk hangin out or whatevah @chimsjims
View all 301 comments
yoongsgi lain kali ajak aku bro bro sekalian
chimsjims @yoongsgi taknakk!😛
joon94 @yoongsgi @chimsjims gays
yoongsgi @joon94 um???

Yang chimsjims ni pun comel eh? Hm jangan terjatuh kat dia pulak sudah la eh eh?
Bila baca comment, terus terfikir balik, biar betul ? Yoongi memang rapat dengan abang aku jadi kadang kadang dia datang rumah tapi tak tahu pulak dia gay? Ataupun ni lawak antara diaorang je?

Hah aku confuse. Apa apa pun si chimsjims ni comel okay.

Tanpa aku sedari, aku terlike gambar yang ada chimsjims tu. Alamak, apa nak buat ni? Kalau aku unlike balik pun, confirm lah nama aku terkeluar dekat notification Jungkook jugak nanti.

Aku unlike cepat cepat. Apa doh? Aku ni memang tak leh nak control ke?

"Haa! Stalk Jungkook ke?", tiba tiba abang aku menerjah ke dalam bilik. "Eh kau ni! Tak reti ketuk ke?!", aku meninggikan suara. Yela, tak silap hari bulan nanti aku terkena sakit jantung hanya disebabkan abang aku yang tak reti ketuk pintu.

Dia hanya tergelak sambil menuju ke arah aku yang sedang duduk di atas katil . "Nah ni, kertas assignment kau tertinggal kat meja ruang tamu", abang aku menghulurkan kertas kertas assignment aku. "Oh, terima kasih", aku menyambut kertas yang diberi olehnya.

Abang aku mengambil tempat duduk di sebelah aku dan cuba untuk melihat apa yang aku sedang buat kat phone aku. Aku perlahan lahan sembunyikannya.

"Alah kau ni! Aku abang kau la! Rilek la ! Nak tengok", dia mula berkata. "Eh kesah apa aku kalau kau abang aku sekalipun? My privacy lah!", aku berpaling daripadanya.

"Pergh! Adik aku dah pandai berahsia sekarang, cis", dia pula yang berpaling daripada aku.
"Nak tanya", aku berkata setelah beberapa saat kami mendiamkan diri. "Hm apa?", abang aku pandang ke arah aku.

"Yoongi dengan yang chimsjims tu gay ke doh?", aku bertanya. Abang aku yang tadi muka monyok, sekarang tergelak macam orang tak ingat dunia sampai dia pukul tilam katil aku berkali kali, dan dah tentulah badan aku pun jadi mangsa.

"Ish kau ni? Aku tanya je pun dah gelak macam orang gila", aku mengusap usap tempat yang dia pukul aku tadi, sakit tu memang sakit.

"Mana ada lah do! Aduh kau ni! Kalau ye pun diaorang gay nak buat macam mana?", dia sambung gelak lagi. Aku hanya menggelengkan kepala.

"Eh jap, macam mana kau tahu pasal chimsjims tu? Kau stalk siapa ni sampai jumpa gambar dia? Kalau Yoongi tu memang la kau dah kenal tapi chimsjims?", dia bertanya dan aku hanya tergamam. Tulah, aku nak tanya pun tak fikir betul betul.

"Mengaku jelah kau stalk Jungkook", abang aku tersenyum sinis. Aku hanya mengangguk dan mengeluh. "Suka Jimin pulak ke?", dia bertanya. Jimin? Okay aku rasa Jimin tulah chimsjims tu kot.

"Mana ada lah. Dia cute je tu yang aku tanya", aku jawab . "Ohh so masih suka Jungkook la ni?", dia berkata. Aku ambil peluang ni untuk mencubit lengannya. Dia meraung kesakitan.

"Sakit lah!!!!", dia jerit selepas aku lepaskan cubitan aku. Aku hanya tergelak dengan reaksi dia tadi.

Dia terus keluar daripada bilik aku. Aku tutup lampu dan ready dah nak tidur tapi ada notification masuk.

jeonjkk sent you a message!

Aku menelan air liur. Betul ke apa yang aku baca ni? Dia hantar dm? Dah kenapa?

Aku takut nak buka dm tapi aku kumpulkan segala semangat aku untuk buka dm dia.

jeonjkk

saya tak marah awak stalk, tapi marah sikit la sebab like gambar yang ada jimin je

ohmygod, apa nak buat ni?

⛅️⛅️⛅️

hi, dh lama tak update doh HAHAHA
um idk aku kena jugak selitkan sikit yoonmin
HAAHAHA ok bye

hi, dh lama tak update doh HAHAHAum idk aku kena jugak selitkan sikit yoonminHAAHAHA ok bye

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
abang idola | j.j.k [malay;on going]Where stories live. Discover now