Aulia P.O.V
"Lia aq pegi tandas jap tau ko tunggu kat kerusi sane" ucap Intan sambil tunjuk kn kerusi djt hujung sana.
"Haa okay cpt sikit, jgn lmbt sngt aq tak selesa la sorng2."
"Ye, kjp je aq pegi. Ko ddk situ jgn gi mne2 lak kang x psl² aq nk kne cari..." Blom smpt die abis kn ayat die aq dh potong "ye ye aq tau laa dh pgi le cpt kang x psl² terkucil kt sini viral ko nnt"
Selepas je aq menghalau Intan ehh bkn halau tapi usir Intan okayy kn nmpk baikkn ayat tu... Ahh lantak la sme je, aq terus pergi kt kerusi yang Intan tunjuk tadi. Tiba2 bahu aku kne langgar oleh seorng lelaki smpilah aq trjatuh.
Bukk!
Auchh sakit siot bontot aq kurang asam jawa btul la mamat nihh! Bpk die laa air aq, aq x smpt minum lagi!! Cepat2 aq bngn untuk berdiri kemudian lelaki tersebut trus berlalu pergi.
"Wah² dah langgar org pastu blah cm tu je. Mak bpk die tak ajau adab ke kt rumah" gumam ku bersendirian.
"Ni tak boleh jadi ni aq kne ajau jgak mamat ni" aq bgn btulkn ape yg sengit bengit lps tu trus aq berjalan pergi kt arah mamat tadi.
"Woi!" jerkahku.
"Ko jln tak pakai mata ke haa? Dah langgar org pastu blah cm tu je!" Aq memeluk tubuh sambil menjegilkan mata kt die.. Baru nmpk cm brother² ...kn?.. Kn?..kn?!!
Lelaki tu dgn cepat tanggalkn speak mata hitam die lalu berkata
"Haa abis tu nk ko nk ape dari aq? Aq nk cpt ni..psl ko la baju aq kotor ko tau x!!" Jawabnya acuh tak acuh.
Perghh bpk hensem siak die bkk speak mate, tapi sayang....muke je hensem tapi prangai cam longkang..ishh longkang pon lagi suci la dri die klu nk dibandingkan
Aq berdehem seketika untuk memberhentikn lamunan.
"wah2 dah langgar org pastu tnye nk ape..Hellooo I want your sorry thats it.. So cpt la ckp sorry tu NOW!!" balas ku smbil membeliakkn mata
"Ehh ko tu yg pndek sngt, pegi balik pastu beli calsium la mkn bnyk sikit. Lagi pun aq jln pndg dpn so mne nmpk org pndek mcm ko ni jln kt sini" balasnya kemudian berlalu pergi.
Ko tunggu ko aq jmpe ko lagi siap la ?mamat galah!!!
◀◀◀◀◀▶▶▶▶▶
"Ehh Aulia, asal muka ko mcm cuka je aq tngk? Takkan la pasal aq pgi memerut pon nak masam muka hahahaha, ke ko rindu aq ? ha ha ckp cpt.." ucap Intan dgn bersahaja.
"Bkn la tadi ade satu mamat tu dia langgar aq pastu blah cam tu je. Bkn nk tlg aq bgn ke nk ckp sorry ke ni tak blah mcm tu je weyh..suka hati mak bpk die je nk buat ape .. pastu ann yg tak leh blah ko tau tak die ckp ape kt aq...." blm smpt aq habiskn kata ku Intan mencelah.
"Haa die cakap ape weyh cpt lee"kata Intan dgn x sabar nk tahu.
"Eh bole sabau x dah la potong line org nk ckp" aq menjeling Intan
"Hahaha okay2 sorry ..Jgn jeling2 slalu nnt juling mcm Fatimah juling baru kau tau ahahahaha..
"Ish ko ni smpt perli aq. Ni nk dngr ke tak ni?!" Ucapku dgn nada tak puas hati.
"Ha ...truskn weyh" balas Intan
YOU ARE READING
I Love You, Miss Kasar. Encik Hati Batu ✔
Teen Fiction(Complete) September, 2018 Jumpa, Benci, Kawan, Kahwin. Nothing impossible dlm kehidupan ni. Cuma kne lalui, redha, dan tawakal. ✨✨✨ First story. #cumasuka²