Dış ses: Onur Beyyciimm!!
Onur Bey: Efendiiim!!
Dış ses: Bu Kokona Hanım varyaa..
Onur Bey: Evet!
Dış ses: Ben onun adaletli olucağına inanıyorum!
Kendisi çok pozitif bir kız!Onur Bey: Evet insana mutluluk veriyor! Keşke her insan pozitif olsa..
Dış ses: Geçen hafta yarışmamızda bulunan Sayori'de pozitifti Onur Bey! Ama tabi Kokona kadar olamaz!!
Onur Bey: Ayy! O hafta benim için çok kötüydü!! Hatırlatmasan olmazdı Dış Ses!!
Dış Ses: O çorbaları tatmadığım için rahatım!!
~Alış-verişte~
Dış ses: Merhaba Kokona Hanımm! Şimdi ne arıyorsunuz??
Kokona: Açıkçası her şeyi!! Hiç alışık değilim markette böyle koşuşturmaya!!
Dış ses: Olsanız zaten tuhaf olurdu bence..
Kokona: Neden??
Dış ses: siz hiç markette deliler gibi koşup alış-veris yapan birini gördünüz mü??
Kokona: Evet evet haklısın Dış ses!! Beni oyalama!!
Kaç dakkam kaldı?Dış Ses: hmm.. Soon 10 dk.
Kokona: Daha hızlı daha hızlıı!!
~Alış-veriş biter ve Kokona eve gelir~
Onur Bey: Alışveriş bitmiş!Eveet!
Kokona: Evet! Çok yoruldum.. Ama ben yinede yemeklerimi pişircem:)
Dış ses: Menünüzde neler var Kokona hanım??
~Menüyü okuyan diğer yarışmacılar~
Ayano: Tarhana çorabsı.. Severim aslında yine de umarım güzel yapar..[içinden] bok güzel yaparsın İnşallaah!!
-
Taro: Tatlı Güllaç! Severim ama ben şahsen gül suyu döküp yapılanını sevmem.. Ama orijinali öyle olduğunu için öyle yaparsada daha uygun bulurum..Ve gül suyu koyduğu içinde puan kırmam ondan..
-
Saki: Açıkçası emm .. Ben Kokona'yı tanıyorum.. Tüm menüdeki yemekleri güzel yapıcağına inanıyorum..Dış ses: Demek tanıdıksınız?? Arkadaş olduğunuz için fazladan puan vericek misiniz??
Saki: Aslında Dış ses.. Burdaki tüm yarışmacılar birbirini tanıyor ve hayır! Kokona neyi hak ediyorsa onu vericem:)
-
Budo: Kokona'yı evet hepimiz tanıyoruz.. Umarım günü iyi geçer birde çünkü ilk günün sitresi var..~Kokona'nın orda~
Onur Bey:*Kokona yemek yapmaya çoktan başlamıştır* 18 yaşındasınız ve tabiki de evli değilsiniz ve kendi eviniz dışında hep Saki'nin evinde kaldığınızı yazmışsınız.
Kokona: Hepsi doğrudur Onur Bey. Evet 18 yaşıma girdim ama evli değilim.. Bence en erken 22 yaşında evlenmek gerekiyor..
Onur Bey: Neden 20 değil 22??
Kokona: 22 de daha olgun oluyorsun yanii 20 bence erken bir evlilik için..
Onur Bey: Amaaan ben evlenmem zaten..
Dış ses: Niye?? Bence çok yakışıklısınız Onur Beyciğim!
Onur Bey: Allah Allah!! Her yakışıklı evlenecek mi ?
Dış Ses: Ben öyle bir şey söylemedim! Sadece evlenecek kadını kolay bulursunuz diye..
Onur Bey: Eğer beni sevecekse dışımı değil içimi sevsin*elini kalbine koyar* ki zaten kimse ile olmam ben..
•YAZAR•
Merhaba sana gerçek "YEMEKTEYİZ" programını elimden geldiğince yaşatmaya çalışıyorum ve bu yüzden ayrıntılı yazıyorum.. Bölümler kısa oluyor sorry :(
Yarışmacıları bugün okudun Saki,Kokona,Ayano,Budo ve Taro!! Umarım yarışmacıları beğenmişsindir:) Kendine iyi bak!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Yandere Simulatör-YAMAKTEYİZ'DE(°-°)
De TodoOnur Bey: Evet yine deli insanlar bu programa katılmış ve biz bunları 1 hafta boyunca yine çekicez... Dış ses: Doki Doki'den sonra bence bu oyun daha iyi olucak Onur Bey.. ~~ Ayano: Hatırlarsanız Monika'ya Taro'nun sidiğini vermiştim! Ve şimdi size...