Benci

38 2 10
                                    

"Ringggggggggg" Waktu sekolah sudah habis. Semua murid SJKC Ming Cing keluar dari kelas masing-masing. Aiman terus mengejek Sarah yang sedang mengemaskan beg sekolah. "Si Sarah suka si Jason, bila mau " kata Aiman kepada Sarah. Aiman cakap ayat itu berulang-ulang sampai Sarah marah betul.

Sarah terlalu marah dan mengejar Aiman di kelas. Aiman melanggar Danish yang sedang mengangkat buku latihan yang diberi oleh cikgu. Danish pun terjatuh dan semua buku di tangan Danish pun jatuh dan terbongkar di lantai. Sarah segera membantu Danish. Aiman ketawa dan terus berlari tanpa melihat ke hadapan.

"BLAM!!!" Aiman terlanggar dinding dan jatuh ke lantai. Aiman membuka mata dan terlihat Sarah di hadapannya. Sarah mencubit Aiman dengan kuat. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!" Aiman teriak dengan kesakitan. Sarah meninggalkan Aiman dan pergi mengemaskan begnya. Selepas itu, Aiman bangun dari lantai dan mengemaskan begnya

Semasa berbari untuk pulang, Aiman mengacau Sarah lagi! Sarah pun cuba mengejar Aiman tetapi Aiman bertapuk di belakang Lee. Sarah perasan yang dia tidak dapat sampai ke Aiman jika dia di belakang Lee, jadi dia pun meninggalkan Lee dan Aiman. "Balik-balik kacau si Sarah! Lama-lama khawin tu kau sama dia." Lee memberitahu Aiman. " Kau pula balik-balik pergi tahun 5! Lama-lama kau khawin tu sama si-" Aiman tidak dapat menghabiskan ayatnya kerana ditumbuk di tempat kencing oleh Lee. "Diamlah kau,BAWANG!" Kata Lee kepada Aiman.

To Be Continued.

Thunder_Sarah as Sarah

assasinz  as Aiman

#Ship

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Small Ship (Malay)Where stories live. Discover now