Rose'u sevdiğimi anlayalı bir ay oldu. Kızı her gördüğümde heyecanlanıp onunla konusamiyorum. Ona açılmayı düşünüyorum ama çok da korkuyorum.
İçimde hala bir umut var ya homoseksüelse...Belki de kendimi kandırıyorum. Cesaretimi topladığım zaman açılacağım. Ama önce Min-jee ile konuşmam gerekiyor. En yakın arkadaşım olarak bilmeli. Böylelikle onunla dertleşir ve rahatlarım.
Hey naber bugün buluşalım mı sana önemli bir şey söylemem gerek
Min-jee: tamam 2 saate işim biter nerede buluşalım?
Geçen gün noodle yemeye gittiğimiz Cafede buluşalım
Min-jee:tamamdır görüşürüz bay bay
Bb
Iki saat sizin için kısa bir zaman dilimi öyle dimi, ben de öyle sanırdım. Bugün cidden o iki saat bir asır gibi geldi, geçmek bilmedi.
Neyseki artik buluşma saati geldi ve çantamı kaptığım gibi yola çıktım.Bir yandan Kafamda ona kuracağım cümleleri düzenliyordum bir yandan da insanların beni deli sanmalarina gülüyordum.
Sonunda cafeye geldim neyseki min-jee daha gelmemiş.
Geçen sefer de oturduğumuz cam kenarındaki masaya oturdum.Min-jee nin kapıdan içeri girmesi ile ellerim terlemeye başladı. Cidden vereceği tepkiyi çok merak ediyordum.
Yanıma sakince oturdu o ne kadar sakinse ben de o kadar sakin değildim.
Boş boş etrafa bakınırken Min-jee ellerini gözlerimin yanında sallarken"Anlatmayacak mısın cidden merak ettim"
"Anlatacağım ama verecegin tepkiden cok korkuyorum"
"Heyy korkmana gerek yok ne olursa olsun arkadaşımsın, rahatla ve ÇABUK ANLAT ÇATLAYACAĞIM MERAKTAN!"
Derin bir nefes aldım ve ona homoseksüel olduğumu anlattım.
Bana garip bakıyordu ilk defa bana o şekilde bakıyordu. Sanki tiksinmiş gibiydi. Bu beni fazlasiyla kırdı.Yaklasık on dakika sessizce bana baktı sonra da
"İĞRENÇSİN seninle arkadaş olduğuma inanamıyorum ki zaten senin gibilerin benim hayatıma nasıl girdiğini de anlayamıyorum. Benden uzak dur lütfen"Bu sözler hayatımın ilk darbeleri oldu cidden canımın bu kadar yandığını hatırlayamıyorum. Onunla kardeş gibiydik nasıl beni desteklemek yerine beni kınar?
"Min-jee a-ama nn-asıl olur?"
"Duydun işte bi daha seni hayatımda ki bir karakter olarak görmek istemiyorum. Sana son iyiliğim bunu kimseye söylemeyeceğim. Bence sen de söyleme "
Son cümlelerini duyduktan sonra gözlerimin dolduğunu hissettim. Ve hızlı bir şekilde bileğindeki arkadaşlık bilekliğini çıkarıp yüzüme attıktan sonra cafeyi terketti.
Uzun bir süre cafede ağladım saatin geç olduğunu görünce cafeden ayrılıp taksi ile evime döndüm.
Kimseye birşey demeden hızlıca odama çıktım. Biliyor musunuz ben bile bi an yaptığımın yanlış olduğunu düşünüp kendime kızdım. Halbuki bu benim elimde olan birşey değil ki kendi istegim ile hoşlanmıyorum kadınlardan.
O gün sabaha kadar agladım..
2 hafta sonra okulda..
Ne cesaret bilmiyorum ama Rose ile tuvalette yalnız olduğumuzu görünce hemen ona ondan hoşlandığımı söyledim.
"Üzgünüm, oradan lezbiyenmişim gibi mi duruyor? Hah her zaman beni bulur böyle şeyler de"
Bisey diyemedim. Sadece sustum..
Alışmaya başlamıştım üzülmeye
2 gün sonra..
Okulun itiraf sayfasını açtığımda nerdeyse tüm okulun benim homoseksüel olduğumu öğrendiğini anladım.
Tüm gönderiler benim hakkımdaydı..
Annem öğrenir diye çok korktum.
Cidden insanlar neden bu kadar kötü?
Bu okuldan ayrılsam iyi olacakBi yarım saat sonra evde bir çığlık duyuldu. Sanırım korktuğum şey başıma geldi. Annem öğrenmişti ve sinirle benim odama doğru geldigini duyuyordum.
Telaş ve korkuyla hemen odamın kapısını kilitledim."BU DOĞRU MU HEE-YOUNGG!! BİZ SENİ BÖYLE Mİ YETİŞTİRDİK!? BÖYLE EVLAT OLMAZ OLSUN! NASIL AILEMIZE BUNU YAPABİLDİN NASIL BU KADAR KÜÇÜLEBILDIN..."
Annemin her kelimesi canımı daha da çok acıtıyordu. Konuştukça ağlamam artıyor dinmiyordu. Babamın sesiyle irkildim daha da çok korktum babam öğrenmemeliydi.
Anneme yalvardim
" Anne l-ütfe-n lütfen s-us sö-yleme"
Ağlayarak yalvarıyordum
Babam tok ve kalın sesiyle
" Noluyor yine neden bağırıyorsun deli gibi?"
"Senin haberin yok tabii al da bak kızının rezilliğine AL DA BAK!!"
O kadar cok korkuyordum ki vücudum titriyordu.
"NEEE NASIL OLUR LANET OLSUN LANET OLSUN LANET OLSUN..."
Veeee bölüm sonu herkes öğrendi bakalım neler gelecek başına.
Bi sonraki bölümde şimdiki zamandan bahsetmeyi düşünüyorum.
Yorumlamayi ve oy vermeyi unutmayın...