Kõigepealt suured vabandused, et asi nii kaua venis.
Esiteks tahan õelda, et lisakohtunikud olenkesolen20 ning Merruzka vedasid meid alt ning lahkusid viimasel hetkel sõnagi lausumata, seega võitjad kuulutab välja senise 5e kohtuniku asemel 3.Samuti oli võistluse alguses üpriski palju raamatuid osalemas kuid mida lõpu poole võistlus jõudis, seda rohkem oli ka loobujaid.
Alles jäid vaid kaks raamatut, seega otsustasime, et me ei pane auhinda välja. Kuid me arvutame neid raamatuid.
See kõik algas sellest
Võistluse omanik/peakorraldaja Jansukee
Loo originaalsust veidi oli, kuigi natuke tundus tutavlik. Õigekirja suhtes tasuks üle vaadata kuna leidsin hulga vigu ning logilisus vaataks ka juba. Loo sujuvust oli, aga arusaadavust tahaks. Ma ütlen seda, et raamat tuleks üleüldiselt üle vaadata kuna igas asjas on vaja veidi parandada, aga olid tubli, et proovisid ja alla ei andnud.
Kohtunik su_sydametunnistus
Vigu täis, ei saanud väga hästi aru, oli sujuv.
Kohtunik MichaelaAasala
Lugu oli väga põnev lugeda, alguses häirisid mind kirjavead mida oli palju. Lugu oli minu arust väga originaalne ning mulle meeldis seda lugeda. Lugu oli enam-vähem sujuv, natuke kiiresti ja arusaamatult toimusid osad asjad, kuid siiski jäi mõte arusaadavaks. Raamatu lõpp oli väga ootamatu ning seda ma ette aimata ei suutnud. Algselt oli ka segane see, et oli palju vaatenurki kuid selle üle vinguda ei saa, sest lõpuks sain ma siiski kogu tegevusest ning inimestest aru. Lugu sobis kokku nii katekooria kui ka pealkirjaga. Raamatu kaas ei ole minu jaoks lugema kutsuv, kuid kindlasti kutsub see kedagi teist lugema ning see on ilus. Olen väga tänulik, et see raamat võistlusel osales ning soovin järgmistes tegemistes jõudu ja jaksu.
Deemon
Võistluse omanik/peakorraldaja Jansukee
Paar üksikut viga oli, aga muidu vinks vonks korras. Tubli ja edu uute raamatute kirjutamisel
Teistele kes osalesid soovin edu ning indu edasi kirjutamises.
Kohtunik su_sydametunnistus
Originaalne, vigu täis, kuid mitte väga palju, oli arusaadav, enamasti oli sujuv.
Kohtunik MichaelaAasala
Lugu mulle isiklikult väga meeldis. Seda oli väga põnev lugeda. Seal olid mõned kirjavead kuid need ei olnud häirivad kuna neid oli väga vähe. Lugu oli sujuv ning sobis kokku nii pealkirja kui ka katekooriaga. See oli väga originaalne kuid veidi ette aimatav. Raamatu kaas kutsus mind isiklikult väga lugema ning minu arust on see suurepärane kaas. Loo kohta väga midagi välja tuua ei oska, ainult seda, et see oli tõsiselt hea raamat ning ma ootan sellele järge. See raamat on minu isiklik lemmik algusest peale ning ma olen väga väga õnnelik, et see raamat võistlusel osales. Veel õnnelikum olen, et see raamat võistluse lõpuni ka võistluses püsis. Kindlasti loen tulevikus ka sinu teisi raamatuid ning soovin edu edasistes tegemistes.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kirjandusvõistlus 2018 /Suvi/
AcakEstBat kirjandusvõistus on võistlus kus auhind on käega katsutav, osaleda saab varem valmis kirjutatud raamatuga ning ka mitme erineva raamatuga. Palju erinevaid kategooriaid. Nii pealkirja, teema kui ka kõik muu oma raamatu juures saad mõelda ise. ...