HLAVNÍ POSTAVA
Jméno a příjmení: Rosalie ( Rose ) Hunter
Svátek : 30.11. (listopad)
věk: 18 let ( proměněna den svých 18 narozenin )
Bydliště: Ave Maria, Spojené státy americké , později se stěhuje do mystic falls
Smrt : Den svých narozenin v temné uličce napadena upírem (Katarine ) pil z ní a aby se rychleji uzdravila dal jí napít své krve (nechce aby zemřela potřebuje upíry do armády protože po ní jde klaus ) ale ona na následky kousnutí a ztráty hodně krve umírá s upíří krví v oběhu probouzí se v nemocnici jako upír.Poté sní pracovníka z mekáče.
Plemeno : Člověk ( později se stává upírem )
Vztah s any : Nejlepší kamarádky už 6 let
Popis: Je mi 18 let, mám dlouhé vlnité tmavě hnědé vlasy zelené oči které svou barvou připomínají les. Mám sportovní postavu měřím 170 cm.Jsem pravý opak Ann jsem zlá nebo spíš řekněme že upřímná a nebojím se říct svůj názor.Společně tvoříme jin a jang.
NEJLEPŠÍ KAMARÁDKA HLAVNÍ POSTAVY:
Jméno a příjmení: Ann Shibert
Datum narození : 6.10.2001
Věk: 17
Bydliště: Ave Maria, Spojené státy americké
Smrt : Unese nás Klaus zavře nás do prázdné místnosti ve sklepě u Salvatorů a řekne mi (Rose ) že jediný způsob jak přežít je zabít Ann, pokusíme se jen dělat že je mrtvá a když klaus otevře dveře a já její "mrtvolu" vynesu ven řekne : " Vážně jste si mysleli že vám to projde ? Nejsem hluchý abych neslyšel že ještě dýchá" a zabodne jí nůž do srdce.
Plemeno : Člověk
Vztah se mnou (hlavní postavou) : Nejlepší kamarádky už 6 let
Popis: Je jí 17 let, má kratší ( po ramena dlouhé ) blond vlasy které jsou momentálně přebarvené na bílo modré oči které svou barvou připomínají nebe.Má hubenou postavu měří 180 cm. Je z nás dvou ta hodná co se vždy snaží pomoct a někdy se bojí říct svůj názor jen aby neranila city druhých.
ostatní postavy viz. upíří deníky/ the vampire diares
YOU ARE READING
My vampire diaries FF Vampire diares ( CZ )
VampireAhoj ! Doufám že se vám můj příběh bude líbit bude to Něco jako upíří deníky se stejnými postavami a dějem jenže zde budou vystupovat dvě postavy navíc, dívky, Ann a Rose. Užívejte !