BÖLÜM 8

172 3 3
                                    

BÖLÜM 8

ÇOK GEÇ GELDİ ÖZÜR DİLİYORUM AMA TATİLDEYİM VE YAZIP PAYLAŞMA İMKANIM ANCA OLDU ŞİMDİDEN KEYİFLİ OKUMALAR BOL YORUM İSTİYORUM VE VOTE :3 HİKAYENİN SONUNDA SORUM OLACAK LÜTFEN OKUYUP YORUM BÖLÜMÜNE BELİRTİRMİSİNİZ?ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER :D 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Bu oydu..Binadan çıkan kızdı,restaurantta çalışıyordu.Birinin yanlışlıkla omzuma çarpmasıyla irkilip kendime geldim afişi astıktan sonra toparlanıp yavaş adımlarla ilerledim bir masadaki adama kahve doldurduktan sonra kafasının kaldırdı ve beni görüp gülümsedi bende gülümseyerek karşılık verip yürümeye devam ettim.Bir kaç kişinin elinede afiş tutuşturduktan sonra elimdekileri bitirip telefonumu çıkardım 

Kime:Calvin Mclain

Mesaj:Elimdekiler bitti eve geçiyorum :)

mesajı yolladıktan sonra çantamı düzeltip yürümeye başladım 2 adım atmadan hemen mesaj geldi 'Göster' tuşuna bastıktan sonra mesajı açtım

Kimden:Calvin Mclain       

Mesaj:Çok teşekkür ederim görüşmek üzere :) 

mesajı okuyup gülümsedim ve telefonumu çantama atıp yürümeye başladım.15-20 dakika sonra eve varmıştım ve anahtarla içeri girdiğimde çantamı asıp içeri ilerledim.Mutfaktan yemek kokusu gelince doğru o tarafa ilerledim annem her zaman ki gibi yemek yapıyordu beni görünce gülümsedi ''Hoşgeldin oğlum'' dedi ve yanağımı öptü. Gülümseyerek ''Merhaba anne'' dedim. Annem yemekleriyle meşguldu ''Ben odama çıkıyorum''diyip cevap vermesini beklemeden yukarı çıktım ve odama girdim.Ablam odasında annem mutfakta abim ya odasında yada dışarıdadır diye düşündüm içimdem kimse meydanda yoktu.Zil sesini duyunca aşağı indim ve kapıyı açtım birden gülümsemem soldu ''Merhaba evlat'' diyip içeri girdi. ''Merhaba baba'' dedim ve kapıyı kapattım.Ondan nefret etmiyordum ama bana güvenmemesi beni deli ediyordu sürekli eleştiri eleştiri ve eleştiri. İçeri geçtiğinde salonda oturmuştu peşinden gittim o sırada ablam yukarıdan iniyordu babamı görünce şaşırdı ''Baba?'' dedi gözlerini büyüterek. ''Merhaba kızım'' dedi. Ablam ona gülümsedikten sonra bana bakıp ''Neden burda?'' diye bir bakış attıktan sonra omuz silktim. Tekrar kapı çaldığında iç çekerek kapıyı açtım bu seferki abimdi. ''Selam ufaklık'' diyip içeri geçti. ''17 yaşında hatta bir kaç hafta sonra 18 yaşına giricek olan bir çocuğa ufaklık demen çok komik bence'' dedim kaşlarımı çatarak.''Çok konuşuyorsun ufaklık'' dedi ve gülümseyerek içeri geçti dişlerimi sıktım ve peşinden gittim babamla selamlaşıyordu.Annemle ablam masayı kurduktan sonra herkes masaya geçti ve yemeğini yemeye başladı. Babam söze başladı ''Bugün çoğu yerde Grease müzikalı temalı bir sürü afiş gördüm,bununla bir alakan var mı? '' dedi. ''Elbette,zaten yarısını ben dağıtıp astım'' dedim. Alayla küçük bir kahkaha attı ''Şimdiden ayak işleri yaptırmaya başlamışlar'' dedi. ''Yeter.Şunu söylemekten vazgeç ve sürekli iğneleyici konuşmayı bırak.Anladık sen beceremedin ama ben becerdim.Hayallerime doğru adım adım ilerliyorum.Neden hala mutlu değilsin.'' dedim.''Çünkü eninde sonunda bişey çıkıcak ve sen üzülüceksin.'' dedi.''Hayır hayır beni şu konu içerisinde üzen tek şey sensin!'' sesim biraz daha yüksek çıkıştı. ''Calvin. Ses tonunda dikkat et karşında baban var.'' dedi. ''Etmiyorum. Buna karışamazsın.'' dedim dişlerimin arasından. ''Tabiki karışırım,babanım ben senin'' dedi. Alaylı bir gülümseme fırlattım. ''Ya baba aynen'' dedim ''Ne demek istiyosun?'' diye sordu şüpheyle. '' Annemle ayrıldınız ve bir süre ortalıklarda yoktun.Annem bana,bize tek başına bakmış ve sen şimdi gelmiş 'Ben babanım' mı diyosun?!'' evet artık bağırıyordum.Sinirlenmişti ve yumruğunu masaya koyup ''Çabuk odana çık Calvin!'' diye bağırdı. Kafamı anneme çevirdiğimde neredeyse ağlıyacaktı onu daha fazla üzmek istemiyordum. Yerimden kalktım'' Gidiyorum ama sırf sen istedin diye değil.Seninle aynı odada bile kalmak istemiyorum!.''Arkamı dönüp yürümeye başladığımda 5 adım sonra ona döndüm ''Ayrıca sen bir bok yapamadın diye beni kıskanıyosun bencil pisliğin tekisin! '' diye bağırdığımda ayağı kalkıp bana doğru geldiğinde yüzüme bir tane tokat attı ve yanağım yana doğru savruldu. Annem,ablam ve abimin ağızından çıkan sözleri duydum ''Ne yaptğını zannediyorsun sen!.Kendine gel baba!.'' yüzümü ona çevirip ona baktım sadece bakıyordum yüzündeki sinir yavaş yavaş yerini pişmanlığa bırakıyordu ama çok geçti. Gözlerimin dolduğunu hissediyordum ama hayır ağlamıycaktım,kendimi sıktım ve yutkunarak hızla odama çıktım ve kapıyı arkmdan kapatıp kilitledim.Kapıya tekmeler ve yumruklar savurdum evet elimin üstünü kanatmıştım ama umrumda değildi.Kendimi yataga attım ve burnumdan soluyordum.Kapıdan ses geldiğinde camdan baktım babam çıkmış gidiyordu.Kapımınj önünde sesi duyunca ablamla abim olduğunu anladım. Abim ''Dur şimdi girme kafasını dinlesin..Yarın konuşuruz'' dedi ablam ona karşılık''T-tabi doğru haklısın tamam'' dediler ve ayak seslerini duyduğumda gittiklerini anladım camdan tekrar baktığımda koca bir kamyon vardı birileri karşıya taşınıyordu.kafamı camdan çekip üstümü çıkardım kenara attım pantolonumuda çıkarıp kenara attım altıma sadece bir şort geçirip yatağın içine girdim şuan tek istediğim şey hiçbirtşey düşünmemekti ve bunun için uyumam gerekiyordu.Kafamı yastığa koyduktan sonra gözlerimi yavaşça kapattım ve kendimi uykuya teslim ettim..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KISA BİR BÖLÜM OLDU KUSURA BAKMAYIN TATİLDEYİM VE BİR GÜNLÜĞÜNE EVE GELDİM YARIN YİNE GİDİYORUM BU YÜZDEN 10 GÜN FALAN YOKUM AMA GELİNCE HER HAFTA DÜZENLİ OLARAK YENİ BÖLÜM GELİCEKTIR. ÇOK YORGUNUM AMA DAHA FAZLA BEKLETMEK İSTEMEDİM BUNUN KARŞILIĞINDA BOL YORUM VE VOTE YAPARSANIZ GERÇEKTEN BENİ MUTLU EDERSİNİZ.BİRDE BİRKAÇ SORUM VAR FİKRİNİZİ ALMAK İSTİYORUM :D

BABAYI ''DOUGLAS BOOTH'' MU YAPSAM?

BBA TİPİNE DAHA ÇOK UYDURDUM AYRICA EMMA İLEDE YAKIŞIYORLAR FİKRİNİZİ ALMAK İSTİYORUM LÜTFEN YORUM BÖLÜMÜNE FİKRİNİZİ BELİRTİN KEYİFLİ OKUMALAR DİCEMDE ZATEN OKUDUNUZ NEYSE :D 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALLERİNİN HAYAL KALMASINA İZİN VERMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin