NOT;
BOL BOL YORUM VE VOTE BEKLİYORUM ARKADAŞLAR VE FİKİRLERİNİZİ VE DÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM. OKUNMA SAYISINA GÖRE YORUM ÇOK KOMİK :D YAZMAK İÇİN UĞRAŞIYORUM VE AYNI ZAMANDA KEYİFTE ALIYORUM YORUMLARINIZI BİLDİRİRSENİZ GERÇEKTEN BU BENİ ÇOK MOTİVE EDER. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER :D BU ARADA HİKAYEYİ TELEFONDAN ATIP KONTROL EDİYORUM YANLIŞ YERLER OLABİLİR BİR KAÇ BÖLÜM BÖYLE KALDI SONRA KENDİM YAZICAM HİKAYEYİ ÇOK ÖNCEDEN YAZMIŞTIMDA :D
MULTİMEDYA ALİCİA KEYS-GIRL ON FIRE
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Baban icin,oda geliyor" dedi..Basimdan asagi kaynar sular dokulmus gibi oldum "B..ben yemiycem,size afiyet olsun" arkami donmemle birlikte kafami birinin gogsune vurdum ve kafami kaldirdim "Abi.." dedim yutkunarak. "Hadi Calvin sofraya" dedi. Yutkunup sofraya yerime oturdum ve ablama bakio gulumsedim "Gunaydin hanimefendi" dedim siritarak bana bakti "Gunaydin ufaklik" dedi gulerek. 10 dakika sonra kapi caldi,tahmin ettigim kisiydi ve yutkundum. Dunden beri cok gergindim,ve ona dargindim. Ic cektim ve iceri girdi "Selam cocuklar!" dedi gulerek,herkes selam verdi ben vermedim. Ablamin yanina oturdu ve herkes yemeye basladi. Bense tabagima zeytin,peynir,salata falan aliyordum ve onlari yemeye basladim. Babam bana bakti "Oglum eyin var?" dedi. Bende monoton bir sesle cevap verdim " Hic." dedim. "Dunki olaya mi bozuldun? Ama hakliyim.oglum seni dusunuyorum. O sektor zordur ezilirsin yani be yapamadim sen hic yapamazsin. Broadwaymis hah! " dedi dalga gecer gibi. Yutkundum ve yemeye devam ettim. "Ha birde anlatiyo ciktim diye. Izleyici,dinleyici varmiydi? Hayir ee? Nerden geliyo bu umut?" dedi gulerek. Yumrugumu siktim ve sinirle ayagi kalktim ve ona bakip bagirmaya basladim. " Bu benim hayatim! Ben ne istersem onu yaparim! Ben unlu bir sanatci olucam! Bunu kimse durduramaz anladin mi?! Sen becerememis olabilirsin baba. Ama ben yapicam ben basarili olucam." dedim. Herkes saskinca bana bakiyodu. Ablam ve abim hafifce siritiyodu. "Ve bunu ozellikle yapicam. Sen utanicaksin pisman olucaksin. Hayatinda bir kere.. Sadece bir kere bana guvenmeni istedim baba." gozlerim dolmaya baslamisti. "Ama sen hicbir zaman guvenmedin. Annem,ablam ve abim hayallerime itti beni. Hayallerimin pesinden gitmem gerektigini ogutlediler. Sen hep beni hayallerımden ittin." gozumden yaslar suzuluyordu ve odama kostum ve iceri girip kapiyi kapattim ve kilitledim.Asagidan fisiltilar geldi,cok gecmeden birisi kapiyi caldi "Calvin acarmisin?" dedi. Abimdi,yutkundum "Abi yanliz kalmak istiyorum." dedim. "Calvin ac kapiyi abicim lutfen" ic cektim ve ayagi kalkip kapiyi actim ve basimi yere egdim "Noldu simdi? " iceri gecti,bende kapiyi kapattim.ve ona baktim "Neyim mi var? Abi kormusun?" dedim sinirle. "Tamam sakin ol." Yataga oturdu. "Hayatimda bir kere bile bana guvenmedi abi. " yanina oturdum. Kolunu omzuma atti "Sen oyle san abicim..Emin ol seni onemsiyo." Alayci bir tavirla konusur "Hah, en iyi baba." Ayagi kalktim ve dolabimi acip kot pantolonumla kirmizi tisortumu aldim ve banyoya gidip hemen giyinip geri geldim. "Nereye gidiyorsun?" diye sordu. "Disari cikicam biraz" kapiya ilerleyip kenardan kulakligimi aldim ve asagi indim babam bana bakiyodu,goz ucuyla ona baktim ve kapiya geldim ve kirmizi vanslarimi giyip kapiyi acip ciktim. Kulakligimi taktim ve yurumeye basladim ve Alicia Keys-Girl on Fire dinlemeye basladim ve yurumeye basladim. Yine broadway caddesine saptim ve yurumeye devam ederken binanin onunda durdum ve oyle baktim.. Yurumeye devam ederken sarkiyi mirildanmaya basladim. Cok surmeden arkamda birinin oldugunu farkettim durdum oda durdu yurumeye devam eettim oda benimle yurumeye basladi. Biraz urkmustum ve hizlanmaya basladim hala pesimdeydi. Hizla arkami dondum."Bir problem mi var?" dedim sert bakisla, "Yo,hayir hayir. Ben sadece.." dedi. " Sen..?" dedim. "O gun sahneye giren cocuk senmiydin? Sarki soyleyen?" afalladim. Kekeledim "B..ben...Hayir". Dedim ve adamin gozlerime baktim."Eminmisin?" diye cevapladi. "Evet" dedim ve yutkundum. "Elimde kamera kayitlari var,sen bilirsin artik" dedi. Basimdan asagi kaynar sular dokulmustu. Yutkundum "Tamam tamam. Bendim. Ama kotu bir niyetim yoktu." dedim. "Biliyodum!" birden sarildi. Sasirdim ve yavasca bende sarildim.
CALVIN MCLAIN GOZUNDEN;
Sokakta yine yuruyodum. Bir ses duydum. Sanki o gun ki ses gibiydi,sahnedeki yani. Ona baktim kulaginda kulaklik vardi ve kendimi tutamayip onu takip etmeye basladim. Arada arkasini donuyodu,anlamis gibiydi ama ben bozuntuya vermedim. Ilerde durdu ve bana bakti."Bir problem mi var?" diye sordu."Yo.Hayir..Ben sadece.." dedim. "Sen..?" diye cevapladi."O gun sahneye giren cocuk senmiydin? Sarki soyleyen?" dedim. Cocuk kekelemeye basladi "Ben..Hayir.." dedi. Gozlerime bakti "Eminmisin?" diye sordum. "Evet." dedi. "Eminmisin? Elimde kamera kayitlari var? Sen bilirsin yani?" dedim. Cocuk sok olmus gibi bir yuz ifadesini takindi. "Tamam tamam,bendim. Ama kotu bir niyetim yoktu" dedi. Birden ona sarildim " Biliyodum!" sasirdi ve oda yavasca sarildi.
CALVIN BLACKWOOD'UN GOZUNDEN;
Geri cekildim ve ona baktim "Neden bu kadar..Sasirdin?" dedim. "Sesin mukemmel. O gunden beri seni ariyorum." elini cebine atti ve bir kart cikarip bana uzatti. "Ben Calvin. Calvin Mclain." dedi. Gozlerim kocaman acildi ve ona bakip karti aldim. "Ama sen.." dedim. Gulumsedi "Evet benim" dedi. "Seninle ilgili iyi bir gelecek dusunuyorum. Guzel planlarim var. Bu karti al ve beni ara. Iyice dusun" dedi gulumseyerek "Hoscakal...?" dedi tek kasini kaldirarak "Calvin...Calvin Blackwood" dedim. "Ne guzel isimlerimiz bile ayni. Iyi dusun Calvin,seni iyi bi yerlere getirebilirim." dedi. Gozlerim yerinden cikicak gibiydi ve ona baktim. "Bir dusun sonra ararsin beni" dedi ve cantasini duzeltip ilerlemeye basladi giderken goz kirpti. Oylece yerimde kalakaldim. Etrafima bakindim. Hemen eve kosmaya basladim. Evin oraya gelince deli gibi kapiyi caldim. Annem acti "Ogl-" cumlesini bitirmesine izin vermeden kenardan gecip odama kosmaya basladim kenara cantami atip kendimi odaya attim. Odama cikip karta bakip gulmeye basladim ve tekrar asagi indim herkesi masanin oraya cagirdim. Herkes saskin bir sekilde toplandi. "Hazirmisini?" diye onlara baktim. Evet anlaminda kafalarini salladilar ve kari masanin ortasina koyup onlara baktim "Beni sahnede dinlemis. Seninle iyi bir gelecek dusunuyordum dedi" siritarak onlara bakmaya basladim. Annemin gozlerinden yaslar suzulmeye basladi. "Anne?" dedim yuzumdeki gulumseme kaybolmustu. Gelip bana sarildi "Seninle gurur duyuyorum" dedi. Bende sarildim. "Ama aglama,lutfen" geri cekilip gulumsedi. Icerden bir ses geldi ve sesi duymamla gözlerim kocaman açıldı..
NOT: UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM VE VOTE EKSİT ETMEYİN KEYİFLİ OKUMALAR!! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLERİNİN HAYAL KALMASINA İZİN VERME
Ficção AdolescenteHiç Broadway sahnesinde sahne almak istediniz mi? O sahne tozunu? Alkış seslerini? Calvin'nin hayali bu. 17 yaşında ve tek hayali bu tiyatro ve müzik tutkusunu bir araya getirmek istiyor. Broadway sahnesinde sahne almak istiyor önünde bazı engellerd...