Inleiding

1.2K 34 9
                                    

Ik heb te veel ideeën voor boeken maar te snel een writersblock of te weinig inspiratie en ga zo maar door. Dus ik dacht: waarom maak ik niet een boek met ideeën voor een boek! Ik weet dat er hier al veel van zijn, maar er kunnen altijd nieuwe ideetjes komen hè? Hè? Hè? Ja? Oké, dan zijn we het eens :)

Als ik geen titel ofzo kan bedenken zet ik dit neer: - of laat ik het leeg
Geen genre: - of leeg

Je mag altijd een beetje aanpassen zoals andere namen gebruiken en zulke dingen! Het is jouw boek, doe wat je wil!

Gelieve te commenten als je het idee gebruikt want dan kunnen andere mensen zien wat wel en niet gebruikt word.

Geniaal? Ja? Oké dan zijn we het weer eens! We zijn een ge-wel-dig team!

Als je een idee gebruikt uit dit boek zou ik graag hebben dat je vermeld in je boek dat het niet geheel jouw idee was, maar ook het mijne. Natuurlijk wordt het uitgewerkt door jou en geef je er jouw draai aan maar het originele idee komt van mij.

Geef alsjeblieft een seintje als je het idee in een boek maakt en publiceert, dan ga ik het namelijk lezen! Ik vind dat super gaaf namelijk en het lijkt me heel leuk om jullie, nou ja, mijn ideeën uit te zien werken.

Hopelijk heb je hier wat aan en zal dit boek een beetje een succes worden! Love you all!

Jara

Story IdeasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu