Idee 7

814 21 4
                                    

Hier is een fantasie/romantiek fanfic op verzoek over 1D zelf ben ik geen directioner en het kan ook over andere mensen gaan. het is misschien erg veel fantasie maar dan moet je mij ook niet om fantasie vragen want, dan krijg je fantasie!

Titel: It's a mermaid story

Samenvatting: Ik Joëll ben een zeemeermin. ik ben elke dag bij de pier. op een dag komen er vijf jongens voor een video-clip. ik blijf de hele tijd onopgemerkt kijken. wanneer ze richting pier gaan zwem ik snel weg. helaas is mijn staart nog te zien en word die ook vastgepakt en er aan getrokken. ik word op de pier getrokken. tien paar ogen kijken me aan. ik kijk bang terug en probeer mezelf terug het water in te trekken. en warme hand pakt me bij mijn arm. Ik kijk in twee prachtige ogen. ik kijk nog steeds bang terug.

"Wat ben jij?" dat zijn de eerste woorden die hij aan me vroeg. zo is het begonnen. hij kwam elke dag langs. wanneer we zo'n beetje een relatie hebben is dit best moeilijk.een zeemeermin en een mens. ik wil best een mens worden. mijn moeder helpt me. ik kan nog steeds geweldig zwemmen, onder water ademen en al die water zeemeermin gebeuren. En, ik krijg een ketting. op het moment dat het er is, kan ik weer in een zeemeermin veranderen en andersom.

Genre: fanfic/romantiek

Gelieve: géén Zayn of Louis als de jongen te gebruiken vanwege, Zerrie en Elounor

Story IdeasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu