Vežući starke na kamenom zidiću,Kyle me nabrijano požurivala. ,,Zar jednostavno nisi mogla uzet neke štikle?!'' doslovno se izderala na mene.
,,Nisam,jer ih ne posjedujem'' ,štikle nisu moja stvar,više sam za starke,i inače udobnu obuću.Kyle,moja najbolja prijateljica i ja smo bile totalno suprotne,valjda smo i zato najbolje prijateljice.Prošla sam rukom kroz čokoladnu kosu gledajući Kyle kako se nervira što kasnimo.Nisam htjela da propusti ni jedan minut zabave koju je organizirao njena potajna simpatija,tako da sam produžila korak kako bi mislila da mi je zapravo stalo do te zabave.
,,Ponašaj se normalno,i nemoj me osramotit.'' ponašala se kao prava kučka te večeri.No,ne zamjeram joj,htjela je izlgedat što bolje u očima Ashtona.Primila sam poslaćenu kvaku kuće koja se tresla od glasne muzike.Ulazeći u kuću,koja je bila puna mojih vršnjaka,pijanih i nadrogiranih,Kyle je odmah bila prijmećena od domaćina.
,,Kyle!!'' Asthon je mahnuo sa stepenicama prema nama,to jest njoj.Uspaničeno me primila za ruku i potrčala prema Asthonom,vučeći mene kao psa.
,,Odlično izgledaš'',prokomentirao je Kyle,grleći je.,,Ovo je Arabella,pričala sam ti njoj'' ,ma što je ona to pričala njemu o meni? Prokomenitrala sam u sebi.Da ispadnem socijalno,nasmijala sam se i pružila mu ruku te se predstavila.
,,Asthon'',na način koji je izgovorio svoje ime i na jačinu stiska ruke,zaključila sam da je pijan. ,,Idemo u sobu samo za VIP gošće'',nije skidao pogled sa Kyle.Iskreno ne znam zašto je ona svim dečkima zgodna.Ne kažem da je ružna,no nije ni tako prelijepa.Njena prirodna plava kosa joj pada doslovno do stražnjice koja je toliko privlačna svim tim dečkima.Šminka se previše,jer ima čisto lice.Voli izlaziti i opijati se,biti u društvu dečkiju i imati sve markirano.Kažem vam,mi smo totalne suprotnosti,no makar je tako,i dalje je volim jer se stvarno prava prijateljica i primila bi metak za mene.
'Soba za VIP gošće' je zapravo bila Asthonova soba.U sobi se nalazio francuski krevet,crni ormar,radni stol i 3 dečka na okruglom tepihu s alkoholom u ruci.
,,Jeste li za piće?'' upitao je ulijevajući si neki alkohol u crvenu čašu. ,,Ja sam za'' ,na Kyle-nom licu se pojavio polusmješak dok joj je Asthon uručivao crvenu čašu ispunjenu alkoholom.Sjela sam na tepih pored dečka crne kose i preplanule puti.,,Zovem se Calum'' ,predstavio se pružeći mi pivo,koje se moglo osjetiit iz njegove usne šupljine,jer je sigurno popio dosta njih.,,Arabella'',prihvatila sam pivo,no stavila sam ga pored sebe,ne želim ispast nepristojno.Osjećala sam se neugodno u društvu dečkiju koji su pijani i napušeni i još k tome moja draga prijateljica se ljubakala s Asthonom na krevetu.
,,Paa...'' nakašljala sam se da dobijem pozornost dečkiju.,,Ti i ti se niste predstavili.'' pogledala sam u pod od srama.Arabella Harris se obratila muškom rodu.Wow.,,Michael'',predstavio se dečko blijede kože i zelene kose. ,,Ja sam Luke'' ,ispijajućo zadnje gutljaje svojega piva.Opet je zavladala neugodna tišina između nas četvero,dok su ovo dvoje izmjenjivali svoj DNK.
,,Pa Arabellaaaaa.....'',momak obojane kose se nakašljao.Uputila sam pogled prema njemu i podigla jednu obrvu.,,Želiš li da se igramo?'' napravio se bolestan polusmješak. ,,Eww...ne'' obrazi su mi poprimili crvenkastu boju.,,Ne mislim na to,ali ako ti to želiš možemo i to'' pukao se smijati.Makar mi je bio sladak,gadio mi se.,,Mislim na istina-izazov.'' njegov polusmjeh se pretvorio u smijeh.,,Ako će igrati svi onda može.'' uzvratila sam mu smješak.Ostala dvojica su se složila,a i 'golupčići' su pristali.Sjeli smo u krug i praznu bocu pive stavili na sredinu.Igra je mogla započet.
,,Istina ili izazov?'' upitala sam sa smješkom Asthona. ,,Istina'' na licu mu se pojavio smješak i dvije rupice na obrazu.Očekivala sam izazov,jer sam osmislila baš dobar.,,Koja ti se osoba sviđa?'' odgovor je bio očit.,,Mislim da se zna.'' pogledao je Kyle i pritisnuo joj poljubac na usne.Asthonov red.Zavrtio je bocu i boca je stala na....mene.Krasno. ,,Istina ili izazov?'' htjela sam ispasti faca te sam rekla izazov.,,Zbari se s Lukeom.'' prasnuo je u smijeh dok sam ja blijedo pogledala Lukea.Nasmiješio se tapšajući svoje krilo u znaku da mu sjednem. ,,Hajde'',šapnula je Kyle udarivši me laktom u rebra.Moj prvi poljubac.Ili barenje.S dečkom kojeg prvi put vidim.Sjela sam mu u krilo,stavljajući ruke oko njegovog vrata.Promatrala sam ga na tren.Mogu reći da je lijep dečko.,,Krenite!!'' zderao se netko od dečkiju.Zatvorila sam oči i spojila svoje usne s njegovim.Ne znam kako je izgledalo,no osjećaj je bio sjajan.Osjetila sam njegove ruke na mojoj stražnjici.,,Mislim da bi bilo dosta'' ; ,,Prošla je već minuta'' ; ,,Shvatili smo da se znate barit''.Shvativši što radim odmaknula sam usne sa Lukeovih i sjela na svoje mjesto.Ne znam tko je bio više rumeniji,vjerovatno ja jer mi je ovo bio prvi poljubac.Postalo mi je previše neugodno biti u istoj sobi tako da sam odlučila otići doma.
Bio je mrkli mrak vani i glazba se čula 3 ulice dalje.Sama u ulici,mrkli mrak,tišina počinje prevladavat,užas,poput nekog horora.Brzim hodom sam nastavila do svoje kuće sve dok mi neko nije stavio ruku na rame.
,,Priznaj da ti se svidjelo.''