20 questions

160 10 1
                                    

Okrenuvši se u strahu,vidjela sam da je to Luke.

,,Što si se uplašila?'' rugajući se nasmijao. ,,Ne?!'' prekrižila sam ruke no ipak sam mu uzvratila osmijeh. ,,Nisi mi odgovorila na pitanje'' ,krenuo je hodati tik uz mene. ,,Oprosti,na što?Nisam od straha ništa čula'' , osmijeh mi je i dalje bio na licu,kao i njemu. ,,Dali ti se svidjelo?'' pogledao je u mene nebesko plavim očima. ,,Pa onako...'' nakašljala sam se stavljajući ruku na usta. ,,Ovo ti je bio prvi poljubac?'' i dalje nije skidao osmjeh s lica. ,,D-da haha'' ,nervozno se nasmijući promatrala sam njegovo lice. ,,I mislio sam'' ,zagrizao je donju usnu na kojoj se nalazio crni pirsing. ,,Dobro za prvi put'' ,namignuo mi je te su moji obrazi poprimili onu crvenu boju koju svi dobijemo kada se osjećamo osramoćeno.U znaku neugodnosti,promijenila sam temu. ,,Na koji koledž ideš?'' znatiželjnim glasom upitam. Nakašljao se kao da mu je nezgodno i odgovorio: ,,Ne idem više,odustao sam.'' Osjećala sam neku nelagodu. ,,A ti?'' ponovo se oglasi hrapavi glas. ,,Studiram filozofiju'' odgovorila sam mu s ponosom. Zavladala je neugodna tišina,no ne bih rekla neugodna jer je tu tišinu ispunjavala zvijezdana noć i zubati mjesec koji nam je osvjetljavao put uz pomoć ulične rasvjete te se miris slanog mora širio sve više i više pošto smo bili blizu lokalne luke.

,,Uostalom,zašto me pratiš?'' prekinula sam tu tišinu koja je bila između nas neko vrijeme.,,Oh da'' ,zastao je te iz prednjeg džepa svojih crnih poderanih hlača izvukao nešto što je meni izgleda falilo. ,,Mobitel ti je ostao'' namignuo mi je i predao ga meni.Zahvalila sam mu i odlučila mu dati zagrljaj.U znaku zahvalnosti.Objesila sam svoje ruke oko njegovog vrata i popela se na nože prste jer je proookleto visok. ,,Umrla bih na licu mjesta da ga nemam'' ,spremajući mobitel u džep,Luke se nasmio makar sam ja to mislila ozbiljno. ,,Sada ću te opet pitati'' , prošla sam rukom kroz kosu. ,,Zašto me pratiš?'' nisam ga htjela uvrijediti vime nego me zanima zašto hoda uz mene kao psić. ,,Da mi te netko ne ukrade'' nasmijao se na što je moje srce počelo kucati brže.Ni sama ne znam zašto. ,,Bez brige,znam se brinuti o sebi,imam 23 godine'' mahnula sam rukom u stilu da sam samostalna,a zapravo još uvijek živim pod krovom mojih roditelja. ,,Mogu si mislit hahaha'' opet je na njegovom licu osvanuo smješak i rupice. ,,Jedan od razloga zašto idem s tobom je taj što si mobitel ostavila tamo,a drugi je taj što živimo relativno blizu,ja sam pet minuta dalje od tvoje ulice'' ovom izjavom je pokušao ispast pametan.,,Ahaa...neće ti smetati ako idemo plažom jednim dijelom?'' obožavam zvuk valova popraćen zrikavcima,slani zrak i zvijezadno nebo te društvo zgodnog momka.,,Zašto ne?'' nasmijao se i evo nas opet kod te tišine.

,,Arabella'' zamišljeno je izustio moje ime dok smo se šetali pješčanom plažom na kojoj nije bilo žive duše.Samo nas dvoje.

,,Što?'' zagrizla sam donju usnicu.

,,Želim saznati nešto malo više o tebi '' ,kiselo se nasmijao na što sam ja podigla obrvu. ,,Činiš mi se kao neki stalker'' našalila sam se pokušavajući zadržati ozbiljan izraz na licu no smijeh je pobjedio.

,,Zapravo nisam,što kažeš da igramo 20 pitanja?'' prihvatila sam. ,,Može,ali ti prvi postavljaš pitanja'' 

,,Najdraži film? '' - ,,Pursuit of happyness''

,,Najdraža boja? '' - ,,Plava.''

,,Hobiji?'' - ,,Učenje,čitanje knjiga i gledanje serija i filmova.''

,,Najveći strahovi?'' - ,,Zmije.Ironično zar ne?''

,,Najdraži miris?'' - ,,Miris čokolade,mmmm...''

,,Najduža veza?'' - ,,Zapravo,nisam nisam niti jednom bila u vezi...''

,,Opiši svoj idealnog dečka'' - ,,Duhovit,treba me voljeti i poštovati,mora imat dobru osobnost i htjela bih da se slažemo oko većinu stvari.''

robber » l.h.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora