deel 16

546 25 7
                                    

Vervolg

Time skip volgende dag

Even al dat basic sh!t ik liep naar school, les gedaan, terug thuis,...

Na het eten liep ik naar mijn kamer en ging mijn huiswerk maken.
Ik kreeg een berichtje van Sarah

Er werd geklopt Kom binnen riep ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Er werd geklopt Kom binnen riep ik.
Mevrouw Min kwam naar binnen en legde haar hand op mijn schouder.
"Mina ik ik moest je wat vertellen"
Ik draaide me naar haar kant om en ze ademde diep.
"Je ouders hadden dus 4 jaar geleden een auto ongeluk.." ik knikte "het was geen ongelukje maar het was gepland..."
W - WAT?!?! er gleed een traan over mijn wangen waarom zou iemand zoiets doen.

"Ze hebben na 4 jaar pas gevonden wie diegene was die dit allemaal plande"
Ik keek haar aan. "Je..je broer was diegene" zei ze.
Nee dit kan helemaal niet ik heb geen broer.. ik ben altijd enigskind geweest mijn ouders hebben daar helemaal niets over verteld.. "het waren niet je biologische ouders ze hebben je blijkbaar geadopteerd toen je nog 1.5 jaar was"

Ik ben helemaal confused ik snap het niet meer.
Mevrouw Min legde me het helemaal uit.
"Mijn broer" is blijkbaar hun echte kind maar hij werd uit huis gehaald door al zijn slechte daden paar jaar later werd ik geadopteerd door hun en ik dacht al die jaren dat het mijn echte ouders waren... wat best jammer is want ze voelde ook als mijn echte ouders al jaren lang hebben zij voor mij gezorgd en door die ene gast zijn ze er niet meer..

Maar hoe weten ze dan dat hij het is NA 4 JAAR. "Door beveilings camera's in tankstations ze hebben hem allemaal gefilmd toen hij dat ene busje instapte en je pleegouders aanreed"
En en waar zijn mijn echte ouders dan? "Dat weet ik helaas niet..."
Ik knikte en mevrouw Min knuffelde mij. Ik ben blij dat jullie er voor me zijn zei ik en ze knuffelde me steviger ik merkte dat ze aan het huilen was..

Heyy hallo wat een deel johh maar dit brengt me wel veel inspiratie dus meer delen 😏 alleen weet ik niet wanneer ik kan schrijven en plaatsen maar ik doe mijn best om regelmatig te plaatsen. Ik hoop dat jullie het een leuk deel vonden fijne dag verder 🌻

Depression. [dutch bts ff]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu