2 Ay Sonra...
Pijchim: "Merhaba hyung sana yazmayalı ve görmeyeli iki ay oldu biliyor musun?"
Pijchim: "Belki sen bana mesaj atarsın diye bekledim ama atmadın, olsun yinede seni seviyorum hyung."
Pijchim: "Biliyormusun ben uzaklara gittim hyung. Belki merak edersin diye söyledim. Merak ettin değilmi? Evet, Busana taşındık hyung, sırf sen üzülme diye, beni daha fazla görüp sinirlenme diye..."
Pijchim: "Fakat hyung, ben sen üzülme diye uzaklara gittim ama sen beni düşünmeyip daha uzaklara gittin. Neden beni düşünmedin?"
Pijchim: "Ben senin mutlu bir hayat sürmen için gittim ama sen hyung O mutlu hayatı yaşamak istemedin."
Pijchim: "Ve artık hyung bende mutlu olmayan hayatımı yaşamak istemiyorum. Artık sana rahat yok hyung."
Pijchim :" Nedenmi? Senin yanına geliyorum hyung, söz veriyorum orada seni mutlu edeceğim."
Pijchim: " Kollarını aç sevgilim geliyorum."
❇
❇
❇
❇
❇
❇Genç adam gülümseyerek telefonuna son kez bakıp yanına bıraktı.
Acele etmesi lazımdı değilmi? hyunguna daha hızlı kavuşması için.
Jimin yerinden kalkarak dolaba yöneldi en acılı çözüm o dolabın içinde olmalıydı.
Genç dolabı açıp içindeki jiletleri aldı ve kendini banyonun zeminine bıraktı.
Yapacağı çok bir şey yoktu sadece bileklerini derin bir şekilde kesecekti.
Ve öylede yaptı Jimin...
Sol bileğinden başlayarak kıvrımlı şekilde kesti. Acımamıştı değilmi? Çünkü genç adam hissetmemişti acıyı...Aynı işlemi sağ bileğine de yaptığında sona geldiğini anlamıştı. Gözlerine yavaş yavaş siyah perde iniyordu...
Son sözlerini tekrar etti Jimin;
"Geliyorum hyung ama bir günlüğüne değil sonsuza dek..."Genç adam küçük bir tebessüm le kendini sonsuzluğun kollarına bıraktı...
Selamm bu benim ikinci textingim. Sıkıldığım için yazmaya başlamıştım. Sınavlar başladığı için kısa kesmem gerekiyordu. Şimdiden okuyan ve okuyacak herkese teşekkür ederim sevgiyle kalın💗🌼🌼💗
Bu arada Jimine 41 kere hyung dedirttirmişim sjzjzjs