Song(di atas⬆): Iknenai Borderline
_____________________"Sorede..." Misaki melihat tangan nya. "Orikata" Amyna menyebut sesuatu.
BOM!
Misaki terpegun, tiba-tiba keluar satu weapon "S-sugoii! Macam mana Sil buat?" Mata Misaki bersinar sinar. Amyna menjawab "Just say Orikata, fikirkan satu weapon dan ia akan menjadi macam ini" Misaki still terpegun.
"Macam mana Sil dapat rantai dengan gelang ni?" Sil melihat Misaki. "Buat sendiri", Misaki terpegun seketika dan kembali ke tempat yang di tuju mereka.
"Sil?" Amyna melihat Misaki. "Rumah....?" Amyna memberikan jelingan kepada Misaki. Amyna mengeluarkan sesuatu di dalam poket nya."Ni"
"Waahh" Mata Misaki bersinar-sinar. "Jap" Amyna melihat kepada Misaki lagi. "Kita kan dah bertukat macam mana ada kunci tu?" Amyna tidak menghiraukan Misaki
"Ne... Sil chan. Jawab please---" Misaki terkejut tangan nya ditarik oleh Amyna.
"Sil?!"
"Ceh!" - ???
Mereka menyorok di belakang Pokok.
Amyna melihat sikit di siapa yang hendak menyerang mereka.
>>><<<<>>><<<>>><<<>>><<<
Kedengaran seseorang sedang menangis di dalam bilik yang besar.
"Snow... Mana kamu anak angkat perempuan ku..." Permaisuri Aisyah masih menangis sejak Puteri Snow menghilangkan diri. "Jangan risau kita akan jumpa tak lama lagi" Raja Akmal memberikan Permaisuri Aisyah semangat. Permaisuri Aisyah mengangguk kan kepala " Ye.. Suatu hari... Nanti..." Permaisuri Aisyah menunduk Kan muka nya yang masam dan bercuba untuk senyum.
>>>>>><<<<<>>>>><<<<<<
"Oii,keluar lah~ Tak best lah kalau asyik sorok, keluar lah~" Seorang lelaki memanggil-manggil 2 orang perempuan yang tidak keluar (Amyna & Misaki). Sudah 2 Minit Amyna dan Misaki tidak muncul kan diri.
Akhirnya Amyna muncul kan diri nya.
"Heh, comel rupanya. Kalau senyum pas--" Lelaki itu terhenti seketika apabila seorang berada di belakang nya. "Soyonara" dia meletak kan tangan nya ke dahi lelaki itu dan mehilangkan tentang kejadian itu. "Ceh..." Mata dia semakin lama semakin kabur.
"Haii,dah siap" Misaki meletakkan dua jari telunjuk nya ke dahi.
Amyna dan Misaki berlalu pergi meninggal kan lelaki itu.
1 Hour Later...
"Sil... Dah ngantuk..." Misaki menguap apabila sampai di bandar.
Amyna pandang ke arah kaki Misaki
...
Amyna mengbengkok kan badan nya.
"S-Sil...😮"
"Naik"
"H-Haik" (muka Misaki *•///~///•*) (😂😂)
Misaki pergi ke arah Amyna. Misaki naik belakang Amyna. Amyna hanya mengangkat nya kerana Amyna tau kaki Misaki sakit kerana banyak berjalan
28 Minutes Later...
"Hai,selamat datang. Dik nak apa?". Amyna menghulurkan $10000 kepada pekerja perempuan. "Yang perm ke hanya tumpang?". "Perm". "Yang dah ada katil kitchen apa semua tu?," Amyna mengangguk - angguk kan kepala nya. Pekerja perempuan itu menyerahkan satu kunci kepada Amyna. Amyna berterima kasih kepada dia
"Wow,kuat nya dia angkat perempuan tu" Perkerja perempuan itu whisper kepada Kawan nya yang di sebelah
"Kan,siapa yang dapat anak macam tu memang bertuah. Pandai berdikari" Kawan dia yang di bercakap tadi hanya mengangguk-angguk kan kepala._______________
👻👻👻👻
YOU ARE READING
My Heart Of Krystal
FantasyPuteri Snow ialah puteri daripada kerajaan Salji Pintu Puteri Snow diketuk "Puteri?" - Ella (Maid) Mata Ella membulat ------------- Baca👻👻 Like👻👻 Comment 👻👻 _______ Tak tau cerita ni best ke tak (Tak kisah😂😂😂😂)