Anime (di atas⬆): Noragami
Puteri Snow dan Ella meneruskan perjalanan mereka. Ella berhenti. Puteri Snow memandang Ella. Ella menyoal Puteri Snow "Di mana destinasi kita Pu-- I mean... Sil"
Kenapa panggil Sil?
Flash Back
Selepas menghilangkan memori pak cik itu, Ella mengambil bag nya. Puteri Snow berkata kepada Ella "Ella,dari sekarang panggil saya Silheart or Amyna." Ella hanya mengangguk kan kepala nya.
"Patik? Tuanku panggil patik apa?"
"Misaki or Mee, itu saja mari meneruskan perjalanan kita"
"HAII!(haik)"END FLASH BACK
Jari telunjuk Amyna menunjuk ke arah satu bandar yang besar (I guess)
Terlalu besar ni😓
Misaki ternganga,"SUGOII!" Amyna menghulurkan gelang,rantai dan rantai bulat (?). "Apa ni?"Misaki menyoal
Amyna hanya menjawab 1 perkataan "Pakai". Misaki hanya mengikut perintah AmynaSelepas pakai... "WAAH! HILANG!" Misaki terkejut kerana gelang dan rantai yang dipakai itu hilang. "Aik, yang bulat ni tak hilang pun?--" Amyna hanya diam "WAAHHHH!" Misaki terkejut badan nya tidak menyentuh tanah dan bertukar menjadi orang lain Amyna pun bertukar.
Amyna:
Misaki:
Selepas bertukar, mereka jatuh ke tanah. Misaki hilang keseimbangan dan terjatuh ke tanah "Aduh!" sama juga dengan Amyna, Amyna senpai juga mencapai kopi nya. Misaki terpegun "Waahh,cantik nya baju Sil! Eh,macam mana Sil boleh dapat Kopi?" Amyna memandang ke atas dan undur ke belakang. Misaki memandang ke atas.......
"WAAAAHHH!😨😨😨" Misaki menangkap barang-barang yang terjatuh dari atas "Nasib..." Misaki memandang ke arah Amyna yang sedang memegang cawan Kopi nya. Amyna memberitahu Misaki tentang rantai bulat yang dipakai oleh nya dan juga Misaki."Jangan sesekali membuka rantai bulat ini, Rantai ini menyembunyi kan identiti kita. Jangan risau orang lain tidak boleh menyentuh rantai ini", Misaki hanya mengangguk kan kepala nya sahaja.
Gelang:
Rantai:
Rantai Bulat:
YOU ARE READING
My Heart Of Krystal
FantasyPuteri Snow ialah puteri daripada kerajaan Salji Pintu Puteri Snow diketuk "Puteri?" - Ella (Maid) Mata Ella membulat ------------- Baca👻👻 Like👻👻 Comment 👻👻 _______ Tak tau cerita ni best ke tak (Tak kisah😂😂😂😂)