Ed loopt over de gang en pakt zijn sleutels van zijn appartementje. ze opent de deur en komt binnen. 'hoi Ed' zegt Youp terwijl die een lamp aanmaakt. 'tyfus laat me nooit meer zo schrikken' zegt Ed. 'wat doe jij hier' vraagt Ed. 'iemand heeft me er ingeluisd je moet me helpen' zegt Youp. 'oké eh ga zitten kopje thee waar kan ik je mee helpen?' vraagt Ed ondertussen komt die de thee brengen. 'waarom moest Charley dood' vraag Youp. 'hoe bedoel je' reageert Ed. 'jij was het je hebt de vingerafdrukken verwisseld omdat jij dat kussen moest onderzoeken' zegt Youp. 'oké ik beken je hebt me, maar nog een dingetje er zit vergif in die thee' zegt Ed. Youp valt neer. even later word hij wakker met een zaklampje naast zich een spuit en een walkietalkie. uit de walkietalkie hoor je :'eyy slaapkop ik zal de spelregels uitleggen je ligt ergens onder de grond met nog maar twee uur zuurstof je kan of hopen dat je collega's je eruit halen op tijd, of naast je ligt een spuit als je die neemt word je echt sterk alleen je bent alleen nog duister van binnen en word een moordenaar, ga na kanaal twee dan kan je communiceren met je vriendinnetje' het stopt en Youp drukt ergens op en gaat na kanaal 2. 'Sarah ik lig onder de grond met nog maar twee uur zuurstof als ik de spuit neem word ik sterk maar wel slecht' schreeuwt Youp gehaast. 'we gaan je zoeken' zegt Sarah.
ondertussen op het politiebureau zijn ze druk aan het werken. dan komt Sarah en zegt :'iedereen alles laten vallen en vind Youp' dan komt Oswald aanrennen. 'ik weet waar hij is hij ligt in Jin park' zegt Oswald. 'dat gebied is groot meekomen iedereen' zegt Sarah
als ze aankomen zijn ze al weer anderhalf uur verder ze hebben nog een half uur. 'we zijn gearriveerd Youp' zegt Sarah. dan hoort ze :'vind me' 'Youp probeer het vol te houden'
ze hebben nog maar vijf minuten en Sarah besluit :'neem het in Youp'. 'nee ik verander voorgoed dan' zegt Youp. 'ik wil je niet weer kwijtraken Sarah' zegt Youp. 'dan neem het in' reageert Sarah. 'nog dertig seconden' zegt een agent. 'ik hou van jou' zegt Youp. 'ik ook van jou' zegt Sarah. Youp pakt de spuit hij twijfelt heel even en dan doet die het. het is heel even stil. Sarah zegt door de walkietalkie :'Youp' dan hoort ze geschreeuw. bij de plek waar Youp begraven ligt komt in een keer een hand uit de grond dan komt Youp eruit. een agent ziet het en haalt iedereen erbij. Sarah komt aanrennen en ziet dat Youps ogen zwart zijn. 'Youp' zegt ze. ze stapt dichterbij, er gebeurt heel even niks maar dan gooit Youp der over de reling heen vol in het water. een agent springt erachteraan. de andere agenten beginnen te schieten maar het doet Youp niks, hij pakt een agent vast en draait hem zo zijn hoofd om. dan loopt Youp weg.
YOU ARE READING
Jin City deel 3
Mystery / Thrillerwe zijn inmiddels een week verder, amber zit weer in Jin City. maar Jin City is anders ze hebben een nieuwe agent Oswald Mooy.