hoofdstuk 4 welcome back

4 0 0
                                    

'hey Amber fijn om je weer terug te zien' zegt een agent tegen Amber, terwijl ze naar het kantoor van Sarah loopt. dan stoot ze tegen een agent op. 'hey kijk uit' zegt Amber op een woeste toon. 'sorry eh hoi ik ben Jelle nieuwe forensische onderzoeker' zegt de jongen. 'wacht hoe oud ben je' vraagt amber. '18 word over een week 19' reageert de jongen er haastig op. 'maar ik moet gaan er is een lijk' zegt de jongen, Amber kijkt na buiten terwijl de jongen na buiten rent en ziet hem zijn fiets pakken. ze loopt door na  sarah's kantoor. 'ik wist niet dat wij tieners in dienst nemen' zegt ze. 'hij is een goede onderzoeker' zegt Sarah. 'kijk na zijn kleding als je nu nog zo op het werk verschijnt is er wat mis met je' reageert Amber. 'genoeg der is een moord gepleegd hier het Adres' zegt Sarah terwijl ze haar een map geeft. amber loopt weg en stapt in der auto, als ze even later aankomt ziet ze de jongen van alles doen. 'wat heb je voor me Jeppe' vraagt Amber. 'het is Jelle maar hij is vermoord alleen niet zoals ze het meestal doen' zegt Jelle. 'hoe bedoel je'vraagt amber, 'hij is eerst van een gebouw afgegooid ik schat een wolkenkrabber'reageert Jelle. 'er liggen hier geen wolkenkrabbers dus hij is hier neergelegd' zegt amber. 'kan niet ik denk dat die uit een vliegtuig is gegooid' zegt Jelle. dan word amber gebeld. even later hangt ze op. 'wat kom je hier eigenlijk doen hier bij de politie'vraagt Amber. 'toen ik klein was zijn mijn ouders vermoord, de politie hield het erop dat ze is neergeschoten maar die nacht was er iemand zo sterk dat die dwars zijn vinger door mijn moeders hart kon duwen, mijn vader daarentegen was een verdachte toen beschuldigde ze hem van meer moorden hij kreeg de doodstraf' vertelt Jelle. als ze even later klaar zijn wilt Jelle op de fiets stappen, maar Amber zegt :'rij je anders mee'. 'nee bedankt ik moet na mijn appartement tot morgen' zegt Jelle.

Jin City deel 3Where stories live. Discover now