Dans

131 6 3
                                    

Evet sonunda gelmiştim evime.Hemen duşa girdim.Duşta şarkı söylemeye başladım.Bunu hep yaparım.Nedense normalkinden daha güzel oluyo :D.

Duştan çıkınca direk gardrobuma koştum.Ahh acaba ne giyecektim.Sonra gözüm kırmızı renkte mini ve biraz kabarık olan elbiseme gitti.Evet onu giyecektim.

Elbisemi giydikten sonra saçlarımı yapmaya başladım.

Saçımı hafif dalgalı yapmıştım.Geriye sadece hafif bir makyaj yapmak kaldı.

Evett!Şimdi tamamen hazırdım.Arabama gittim ve Jade'nin evine doğru sürdüm.Of çok trafik var.Böyle giderse ancak 2 yıl sonra orda olurum.

Eveeet sonunda Jade'nin evine gelmiştim.Çok kalabalıktı.Şimdilik gamzeli ortalıkta yoktu.

Jade beni görünce hemen beni karşıladı.Sonra Alex'i gördüm.Hemen yanına gidip ona sarıldım.Heyy orada kıvırcık saçlı bir erkek mi vardı?Evet vardı.Ve buraya geliyordu.Yoksa hayır bu o değil demi?O hayır bu Harry.Yanımıza geldi ve "Selam güzellikler" dedi.Alex kıkırdadı.Hadi ama Alex.Sende mi?

Sonunda gitti bu şapşal.Alex'le kokteyl almaya gittik.Kokteyl bittikten sonra ağır bir şarkı çalmaya başladı.Tüm erkekler dans etmek için yanına bi kız aldılar.Zayn Alex'e yönelerek dediki "Hey güzelim,benimle dans etmek ister misin?"dedi.Alex kıkırdadı "Tabi."

Gamzeli bu tarafa geliyordu.Hayır olamaz.

"Benimle dans eder misiniz bayan Rose?" Ne bu benimle dans mı etmek istemişti?"Evet" dedim.Ne ben ne demiştim?!?Artık yerime geride dönemezdim.

Ben ellerimi onun boynuna,o ellerini benim belime dolamıştı."Harika gözüküyorsun bebeğim."Elimde olmadan kıkırdadım.Oda bana bakarak güldü.O gamzeleri,yeşil gözleri ne diyorum ben ya sus iç ses.

Bana yakınlaşmaya başladı.Yüzümün kızardğına yemin edebilirim.Yüzünü yüzüne yakınlaştırdı ve dudağıma küçük bi buse kondurdu.Hemen ondan ayrıldım.Yürümeye başladım ki kolumda bir el hissettim.Bu Harry'di.Bana baktı "Neden benden kaçıyorsun bebeğim?"

-HARRY'NİN AĞZINDAN

Neden benden kaçıyordu?Ben ona kötü birşey yapmamıştımki.O çok güzeldi... Beni aldırmadan kokteylin olduğu yere doğru gitti.Tam onun yanına gelecekken bir sürü kız yanıma geldi."Çekilebilir misiniz?"dedim.Sarışın bi kız bana "Hadi ama benimle dans et"dedi.Ona aldırmadan Cat'in yanına gittim."Hey neden benden kaçtıın bebeğim"dedim. O da "Pardon ama beklemediğim bi anda öpülmeyi sevmiyorum."dedi

-CAT'IN AĞZINDAN

Evet sinirlenmiştim.Bunu bana nasıl yapar.Neden beni bi anda öptüki?Hı?

"Hadi ama bebeğim bundan hoşlandığını biliyorum."Yaa ne demezsin çok hoşlandım. "Sen herhalde beni sürtük falan zanettin." Güldü."Çok mu komik?"

"Hayır sadece güzelliğin gülmemi sağlıyor."

Ona aldırmadan Alex'in yanına gittim.

2 SAAT SONRA

Parti bitmişti.Çok eğlenceliydi.Harry bidaha beni hiç rahatsız etmemişti.Arabama bindim ve eve doğru sürdüm.Eve geldiğimde hemen üstümü değiştirip kendimi uykunun harika kollarına attım...

Gamzeli BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin