Evet...Uzun süren bi hafta içinden sonra sonunda hafta sonu...Uyandığım an hemen telefonu çaldı.Bu kimdi?Alexmiş.Telefonumu açtım."Alo Efendim Alex"
"Merhaba Cat bu gün birlikte lunaparka gitmeye be dersin?"
"Bilmem.Olur."
"Tamam o zaman saat 2:30'da lubaparkta ol."
"Tamam görüşürüz"
Saate baktım.Ne 12 mi?Baya uyumuşum.Kendime hemen bi kahvaltı hazırladım.Hemen yiyip hazırlanmaya başladım.Üzerime kot şort ve t-shirt geçirdim.Saçımı at kuyruğu yaptım.Saat 2 olmuştu.Arabama atladım ve lunaparka gittim.
Sonunda lunaparka gelmiştim.Alex'i göremiyordum. Onu nerde olduğunu sormak için arayacakken onu gişenin önünde gördüm.Onun olduğu yere doğru yürümeye başladım.Ama o da ne?Yanında iki erkek mi vardı?Evet bunlar Harry ve Zayn'di.Bu kız bunlarıda mı öağırmıştı?
"Hey selam Cat"dedi Alex.
"Selam Alex"Alex'i tuttum ve onlardan uzak bir yere götürdüm."Hey neden onlar burda?'
"Bir şekilde bizim lunaparka gittiğimizi duymuşlar.Bana bizde gelebilirmiyiz diye sotdular bende tamam dedim."
"Of Alex"
"Yaa bu seferliğine"
Her neyse başımı salladım ve onların yanına gittik."Selam bebeğim"dedi Harry."Selam"
Çarpışan arabalara doğru gittik.Ben Alex'le bindim.Harry ve Zayn'de bindi.Çok eğlenceliydi.
Şimdi ise korku tüneline binmeye gittik.Ben yine Alex'le bindim.Açıkçası çok korktum.
Lunaparkta daha birçok oyuncağa bindik.En son aşk tüneline binecektik.Zayn "Hey Alex birlikte binmeye ne dersin."Alex sakın düşündüğümü yapma."Tamam"dedi Alex.Hadi ama.
-Harry'nin ağzından
Evet Zayn Alex'e onunla binmesi için teklif etmişti.Şimdi ise ben Cat'a soracaktım.?
"Het Cat!Benimle binmek ister misin acaba?"
"Evet." Ne Cat bana evet mi demişti.İnanmıyorum!