☆Special☆

2.6K 193 19
                                    

Phineas şi Ferb chiar au existat. Wikipedia ne dezvăluie adevărata poveste a lui Phineas şi Ferb şi a surorii lor, Candace.

în Rusia, 1993, s-a născut o fată pe nume Candace Flynn, care a avut mai multe probleme psihice. Atunci când părinţii ei au divorţat, mama a fost cea care a rămas cu ea. Când fratele ei mai mic s-a născut, Phineas, mama ei s-a căsătorit cu un bărbat care mai avea un băiat, pe nume Ferb. Ferb, însă, avea o problemă aşa că nu putea vorbii. Atunci, Candace a început să spună întâmplări uimitoare mamei ei, pentru a-i atrage atenţia. însă, Phineas şi Ferb nu construiseră niciodată acele lucruri. şi atunci s-a dovedit că Candace, defapt, era schizofrenică.

Mama ei a trimis-o la un doctor care să o trateze, Heinz Doofenzmirth, care îi dădea nişte medicamente care o făceau să se simtă mai rău. Candace îşi imagina tot felul de lucruri pe care le făceau Phineas şi Ferb, de aceea mama sa nu a văzut niciodată inveţile lor. 

Familia chiar avea un animal de companie, Perry. şi de aceea şi Candace îşi imagina că e un agent secret. Candace a murit în 2007 cand s-a sinucis, dar ea scrisese toate aşa zisele aventuri ale lui Phines şi Ferb într-un jurnal. După moartea sa, mama i-a citit jurnalul.

desene animate (facts)√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum