Lisa ağlayarak Taehyung 'ın elini tuttu. Taehyung yalandan gülerek Lisa' ya baktı.
Th: Yapabileceğini biliyordum.
Taehyung derin derin nefes alıyordu.
Ls: Hermes.
Yavaşça Lisa 'nın yüzünü okşadı.
Th: G-Gerçek aşk, gerçekten seveni değiştirir. Seni seviyorum.
Taehyung' ın kolu hızla yere düştü. Nefesi kesilmiş, gözleri kapanmıştı.
Ls: H-Hayır hayır, Hermes.
Lisa hızla Taehyung 'ı sarsıyordu.
Ls: Hermes!
Lisa ağlayarak, Taehyung' ın göğsüne yaslandı. Chaeyoung ve SeokJin kapıda belirdi.
SJ: Lalisa.
Lisa, Taehyung 'ın yüzünü avuçladı.
Ls: S-Seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Yalvarırım geri dön. Lütfen Hermes, lütfen.
Ağlayarak Taehyung' a sarıldı.
Lisa elinde hissettiği dokunuşla başını kaldırdı.
Ls: Hermes.
Th: O da kim?
Lisa hızla Taehyung 'a sarıldı. Başta ne olduğunu anlamasa da o da Lisa' ya sarıldı.
✨✨✨
Geçen sene ki mezuniyetten sonra Chaeyoung 'la evlerimizi ayırdık. SeokJin ve Chae Fransa' ya taşındılar. Onun için seviniyorum, daha doğrusu onlar için. Uyumlarını seviyorum, kkkkkk. Hayalimi gerçekleştirmek için uğraşıyorum. Harika bir üniversite ve harika bir hayat...
Artık her şey için emindik. Zeus 'u yenmiştim ve Hermes' in ruhu huzura kavuşmuştu. Yaptığım şey aşkın gücüydü, biliyordum. Bu dördümüzün arasında sonsuz bir sır olarak kalacaktı.
Th: Hadi Lisa, seni bekliyorum!
Hermes 'i sorarsanız. Bir ruh genç bir çocuğun bedenini rehin almıştı. Bunları Taehyung' a anlatmak inanın çok zordu.
✨1 YIL ÖNCE✨
Taehyung şaşkınca kahvesini yudumladı.
Ls: Yani gerçek adın Kim Taehyung.
Th: Sahte bir adım yoktu ki.
SJ: Az önce anlattık ya. Zeus, Hermes falan.
Th: Siz onda ciddi miydiniz?
SeokJin, Lisa 'nın kulaklığına eğildi.
SJ: Bu adamı yumruklayacağım.
Ls: Bay Kim, lütfen.
Lisa, Taehyung' ı kendine çevirdi.
Ls: Bana bak. Ne görüyorsun?
Th: Harika bir güzellik.
Ls: Onu demiyorum!
Taehyung bir süre bakakaldı. Derin bir nefes alıp konuştu.
Th: Sen, seni hatırlıyorum! Ama hala size inanmıyorum.
SeokJin sertçe yumruk attı.
✨GÜNÜMÜZ✨
Aşkın değiştiren yüzünü daha yakından tanımıştım. Kalbinde sadece kötülük olan biri iyi olabilir, kalbinde sadece iyilik olan biri de kötü olabilir. Taehyung 'la birbirimize aşıktık. Koşulsuz bir bağ ve sevgiye sahibiz, eminim...
Lisa bilgisayarı kapatıp bahçeye çıktı.
Th: Umarım yumruk yediğimi yazmamışsındır.
Lisa güler Taehyung' ın yanına oturdu. Taehyung kolunu omzuna attı. Lisa gözlerini kapatıp Taehyung 'ın omzuna yaslandı.
Ls&Th: Seni seviyorum.
Birbirlerine bakıp güldüler...
...
Ve final bölümü... Bu kitabı özleyeceğim. İçeriği ve karakterleri seviyordum.
Yazacağım diğer kitaplardan haberdar olmak için beni takip edin. Şu an aklımda EXO var. Güzel bir kurgu bulursam tekrar TaeLice yazmayı düşünüyorum.
Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın 💜
Tekrar görüşmek üzere sevgili okuyucularım💎