Jmenuju se Brooke Morgan. Mám 19 let a doteď jsem měla poklidný život v LA, jenže mě unesli.. Unesl mě -pokud se nepletu- slavný badboy Justin Bieber.. Měla jsem kamarády i kluka Davida [sorry jahůdko :DDD], tak moc se mi stýská :3 Teď jsem tady někde.. mám zákaz na telefony a mobily.. nemůžu nikoho kontaktovat.. Kdyby jsem mohla, tak zavolám mámě a řeknu jí jak moc jí miluju a poslední zbohem..
,,Buď tady, ty couro! Zachvíli jsem spátky, ne že se pokusíš zdrhnout..! Já si tě najdu.. vždy a všude!" zakřičel, bouchl dveřmi a odešel.. Zůstala jsem tady sama.. Jediná výhoda je na tom, že mě -zatím- neznásilnuje a, že mě nedrží někde ve sklepě.. 100 metrů pod zemí. A o co mu jde? Tak to nevím. Nebudu se radši ani pokoušet o útek protože s ním to nemá cenu.. počkám, když bude na mě milejší, nebo někdy jindy..
Podívala jsem se na hodiny a bylo 18:39 .. podívám si film a půjdu spát, stějně budu spát na gauči, protože ten debil příjde s štetkou a hurá si užít! Ach, to bude noc, ale já jsem ráda, že mě neznásilnuje a radši si vezme štetku.
Film skončil. Byl docela nudnej, kdyby jsem si dala nějakou komedii a byla bych v dobré náladě, to by nedopadlo dobře... Radši jdu spát.
,,Dobrou, mami" zamumlala jsem a lehla si a hned usla
*Z Pohledu Justina*
Šel jsem do klubu, Brooke mi určitě nedá.. Vzal jsem si Elis do nejtmavší uličky klubu. Strhl jsem z ní kalhotky a sukni a vešel jsem do ní s jedním prstem a potom i s druhým.. potom jsem je vytáhl a byl na řade Jerry, na nic jsem nečekal a vešel jsem do ní a když jsem se udělal, tak jsem se oblékl a vyšel z klubu. Bylo mi jedno, že se neudělala.. nech se dodělá sama. Odemkl jsem dům a šel jsem se podívat kde je Brooke, spala na gauči. Tak jsem jí vzal a vyšel s ní nahoru do pokoje.
,,Miluju Tě mami, zbohem" zamumlala, ale asi spala.. Bylo mi trošku líto, že se nerozloučila s mámou.. možná ji někdy půjčím mobil a nech jí zavolá.. možná ..
Vzal jsem si boxerky a vešel jsem do koupelny. Pustil jsem sprchu a nechal dopadal vlažné kvapky na mou kůži.. Namydlil jsem se a po chvíli jsem zmyl mydliny. Vzal jsem si utěrák, usušil jsem se a oblíkl jsem si boxerky. Vešel jsem do pokoje a lehl si vedle Brooke.
*Z pohledu Brooke*
Vzbudila jsem se a při mě byl Justin, pomaly jsme odešla do koupelny a osprchovala jsem se. Nic tady nemám.. moje oblečení jsem dala do koše s prádlem a obmotala jsem si ručník okolo těla a z pokoje jsem si vybrala Justinové triko a boxerky. Oblékla jsem se a všimla jsem si, že Justin tady už není.. po schodech (no né, po koláčech :DDD) jsem vyšla dolů, byl v obýváku a něco sledoval..
,,Dobré ráno, Justine" usmála jsem se na něj, ale falešně
,,Tvůj falešný usměv nic nezmění.. poznám tě moc dobře.. A jak víš jak se jmenuju?!! A kdo ti dovolil mě tak oslovovat???!" zvýšil hlas, to jsem nechtěla.. upss
,,Slyšela jsem o tobě.. a můžu tě tak oslovovat?" řekla jsem tiše..
,,Hlasněji!!!" zakřičel
,,Slyšela jsem o tobě!! A pane Bieber, můžu vás oslovovat Justine???!!!" zvýšila jsem hlas a rozhazovala jsem rucema.. Och.. toho budu litovat!!
,,Nejdřív si tichá jak fretka a potom si hlasná jak kamión!! Jo, můžeš mě tak oslovovat.. Ale nikdo na mě nebude zvyšovat hlas!! Hlavně někdo jak si ty!! A vypadni!! Nechci tě ani vidět!!" zakřičel, já jsem jen kývla hlavou a rychle se vydala do pokoje.. Šla jsme na WC.. a dospěla jsem k výsledku, že mám krámy.. OOu