1.

77 7 3
                                    

Siedziałem na łóżku i przeglądałem internet a do szkoły zostało mi jeszcze jakieś 30 minut, więc miałem czas

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Siedziałem na łóżku i przeglądałem internet a do szkoły zostało mi jeszcze jakieś 30 minut, więc miałem czas.

Nie chciałem tam iść. Nie lubię tam chodzić...

Po dłuższym siedzeniu i wgapianiu się w ekran telefonu, postanowiłem dodać nowe zdjęcie na jedno z portali społecznościowych, bo w sumie dawno nic nie dodawałem.

Poprawiłem włosy na szybko, wybrałem jakiś ładny filtr i zrobiłem sobie zdjęcie. Zanim jednak je dodałem, postanowiłem zamazać swoją twarz zostawiając tylko oczy i resztę głowy.

Nie lubiłem siebie od zawsze.

Gdy już dodałem zdjęcie, zerknąłem na godzinę. Była już 7:44, więc postanowiłem się już zbierać.

Po około 10 minutach truchciku w stronę szkoły, stanąłem przed szarym, dużym i nie zbyt dobrze wyglądającym budynkiem.

Wziąłem głęboki wdech i ruszyłem w stronę wejścia. Od razu spotkałem się z cichymi komentarzami, typu: „Patrz jaki pedał” czy „kolejny kujon do sprania”.

Może i byłem gejem, kujonem i ogólnie lamusem, ale też miałem uczucia. Innych to nie obchodziło, bo why not.

Spuściłem głowę i przyspieszyłem kroku. Stanąłem przed salą od matematyki i usiadłem na ziemi obok drzwi.

Zacząłem bawić się swoimi palcami czując na sobie przeszywający wzrok osób z mojej klasy.

Nigdy nie lubiłem być w centrum uwagi. Nie widziało mi się życie szkolnego gwiazdora na którego widok robiło się mokro każdej dziewczynie która go widzi.

Zawsze byłem w cieniu, sam, ale po tylu latach tej ciągłej rutyny, już się do tego przyzwyczaiłem.

Patrzyłem tak na ścianę na przeciwko, gdy nagle obok mnie upadł, na bank starszy chłopak. Patrzył mi w oczy, a ja się zarumieniłem i schowałem twarz między kolanami, oplatając je rękami na które były naciągnięte zbyt długie rękawy mojej różowej bluzy.

Byłem już gotowy na wyzwiska ze strony chłopaka i jego kolegów, ale on jednak tylko lekko podniósł się na łokciach dalej patrząc na mnie.

- Hej młody - usiadł obok mnie a ja się spiąłem. Sięgnął ręką do mojej brody żeby obrócić moją twarz w jego stronę.

✧*。

No to jak wam się podoba pierwszy rozdział? ^^

Naughty Boy  | Yoonmin {ZAWIESZONE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz