2.

37 5 2
                                    

Weken zijn voorbij gegaan, en alsnog ben ik geen 1kg aangekomen zuchtend eet ik mijn kip op. Over hamza gesproken ik dm nu al weken met hem, ik heb alleen mijn gezicht laten zien, verder niks. Hij zei me dat ik een hart van goud heb en dat ik mooi ben. Of ik Het geloof? Tja dat weet ik zelf ook niet.

"PING" ik pak me telefoon en lees mijn berichten die ik zo net gekregen heb.

Hamza: Hey Knappi, alles goed?
Ik: ja, maar noem me niet zo want dat ben ik niet!
Hamza: zeg dat nog 1x en ik kom je dood maken Kifesh niet mooi??
Ik: ik ben gwn real met mezelf!
Hamza: Ewa je bent kk mooi, ga niet zegge dat je lelijk bent heb je mijn kop al gezien?

Lachend kijk ik naar mijn beeldscherm. Hamza zelf is niet lelijk, hij heeft mooie licht bruine ogen en heeft zwart haar, hij heeft kuiltjes en rechte witte tanden. Hoe kan hij mij nou mooi vinden??

Ik: ik ga eten ik dm je zo bye
Hamza: Haha ga maar a bolle

Wauw hij noemt me bolle, tss was ik maar dik dan dun.

Ik: Haha doei
Hamza:❤️🌹

Ik sluit me telefoon en ruim de tafel af, ik heb al gegeten maar telkens als ik met hamza dm, dan krijg ik het gevoel dat ik hem bedrieg, zo meteen is hij teleurgesteld dat ik er niet zo uit zie zoals hij hoopte.

Hamza: trouwens Dina, je moet echt weten dat het mij precies niks boeit hoe je eruit ziet he

Oke wtf, kan die mijn gedachte lezen ofso???

Ik: oke
Hamza: en Dina, ik hou van je
Ik: uhm ik uh ook van jou..
Hamza: OMG, ECHTT???

Oke ik wil dood, snel gooi ik mijn telefoon weg en duik mijn bed in. Waar ben in toch mee bezig???!!

POV ayoub (broer van Dina)

"DINAAAAA" roep ik door het huis en loop naar haar kamer toe. Wanneer ik haar kamer deur open zie ik haar in der bed liggen. "Ga je slapen ofzo?" Vraag ik.

"Nee!" Anwtoord ze. "Saff ik heb je nodig, ga fF voor me naar ah oke?" Vraag ik en geef haar geld.

"Oke" anwtoord ze en staat op. Tevreden knik ik en loop haar kamer uit.

POV Dina:

Snel trek ik mijn kleding aan en verlaat mijn kamer. Ik ben zo bang dat ik op me telefoon ga kijke...

"Snel terug komen" roept ayoub wanneer ik het huis verlaat. Ik knik en sluit de deur. Onderweg naar de ah heb je altijd groepje van 9 hang jongeren daar zitten. Waar ik me aan erger.

Niet lang daarna kijken ze me aan en begin daarna te lachen. Wauww ik voel me alweer voor de zoveelste keer beledigd. Ik zucht luid en loop de winkel in. "Ey meisje meer eten oke" hoor ik een gespierde jongen zegge.

"BEMOEI JIJ JE MAAR MET JE FK ZELF!" Schreeuw ik kwaad en loop boos naar de snoep afdeling. Waarom kunnen mensen gwn hun opmerking voor zich houden??

Kut wereld! Ik pak snel de spullen die me broer nodig heeft en reken af.

Why me..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu