3. Zora

371 28 1
                                    

Íródott: 2018

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Íródott: 2018.09.22.

Kitettem: 2018.10.21.

Javítottam: 2020.04.14.

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

Imádok arra kelni, hogy a fiú, akit szeretek puszikkal lepi be az arcom. Mikor a számat puszilja, akkor én is beszállok, ezzel csókba hívva őt. Bele mosolyog a csókba, majd eltávolodva hozzá bújok.

- Jó reggelt. –ad egy utolsó puszit fejemre, majd átölel.

- Neked is. –mondom reggeli rekedt hangolom.

- Figyelj, én szívesen maradnék így egész nap. De suliba kéne menni. –mondja nekem.

- Mennyi az idő?

- 7. –eltávolodok, majd kiszállva az ágyból a szekrényhez lépek. Kiveszem az egyik fekete szaggatott nadrágom a sok közül, meg egy bandás pólót és a fehér neműmet, majd ezekkel megyek be a fürdőbe.

 Kiveszem az egyik fekete szaggatott nadrágom a sok közül, meg egy bandás pólót és a fehér neműmet, majd ezekkel megyek be a fürdőbe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vissza érve a szobámba még felvettem egy piros sapkát, végezetül pedig a tornacipőm és a farmerdzsekim. A konyhában éppen kévét iszogatva beszélgetek az öcséimmel akik reggeliznek, mikor Zack belép az ajtón. Mikor is ment ő el?

- Csini vagy. –kacsint rám.

- Köszi. –vágja rá Marcus. Hiszen egy fekete csőnadrág, egy fehér póló volt rajta, amire majd bőrdzsekit vesz fel. Na meg a kihagyhatatlan napszemüveg.

- Tényleg. Marcus rád férne már egy fodrász. –túrok bele hajába. Leszáll a székről, majd elém állva rám néz.

- Ezzel a hajjal, senki nem csinálhat semmit, míg én nem mondom. Érted csajszí? –flegmázik, mire a szavam is elállt. A másik két fiú röhögésben tört ki, Marcus pedig úgy ment be a szobájába, mint ha divatbemutatón lenne.

- Mivel ego man elment újra mondom. Csinos vagy. –mondja Zack.

- Köszi. De még mindig sokkban vagyok.

- Elhiszem. Tud a törpe. –bólogat.

- Mindegy. –legyintek. – Matt menj a táskádért, és szólj a dívának, hogy ő is jöjjön, mert indulunk. –Matt szó nélkül csinálja, amit mondok, majd eltűnik a szobájában. Zack ezt gyors kihasználva lop tőlem egy csókot. Majd még egyet, és még egyet.

High hopesWhere stories live. Discover now