"sya rasa brsalah btul sma kau.. Klau bkn sbb tu hal yg sial sja, mngkin kau tdk kna jmpa sma drng si daniel"smbil tunduk kpla
"tdkpa.. Jgn salahkn diri kau.. Tu prkara sdh brlalu.."
"ruth.. "trus dia pandang mata sya..
"knapa? "Kmi brtntangan mata ni skrng.. Astaga!!! Hnsome ne kau weyonn 😂😂
"errmm knapa ni weyon? "
"ruth mau tau kh apa hal yg sya ksih selesai tu? "
"errrmm.. Klau kau mw ksih tau,sya mau dgr jga.. Klau tdk, ndk pa.. Tu hal peribadi ko kan.. "
"tdk pa.. Tu hal tdk masuk dlm hal pribadi sya..."
"ohhh.. Hmm klau bgitu,ksih tau lh sya.. Sya mw dgr"trus sya pg dkt dia..
"bgini.. Errrmmm.. Dri mana sya mau mula ahh"nmpk sngt muka si welson binggung..
"hmmm kau ksih crita yg dari kau keluar rmh lh.. "sya bgi idea.. Ahahhahah 😂
"ouhh okok.. Okay first.. Yg masa sya keluar sja dri rmh trus naik kereta dan jalan.sbnarnya sya pg 1 rumah,keluarga yg tinggal sana rumh ialah keluarga bekas tunang sya.. Nama dia si sophia"
"ohh si sophia.. Yg bt kau smpai kau mau bunuh diri tu kan? "
"aiikk dri mana kau tau ni.. Yg sya ingt sya tdk prnh ksih tau kau pun? "
Trus sya ttp tu mulut sya.. Dia yg msih binggung tingu sya..
"hiisshh ada bh ko ksih tau sya tu.. Kau yg lupa,bh smbung lh jgn ksih gantung.."trus sya ckp bgitu supaya dia tdk syak sya apa²..
Trus dia smbung crita diaaa..
"ok.. Nama dia si sophia,dia ni seorng model,kluarga sya sma klurga dia sdh lama rncng mau ksih tunang kmi...tapi di sebabkn sya tau dia curng sma sya.. Sya tdk putus asa mau ksih brhnti dia supaya jmpa sma tu jantan!!... Tapi sia² sja,batal jga tu prtunangan kami.. Tu lh sya sibuk btul kmarin.. Sya uruskn hal tu.. Masa sya sdg ksih explan klurga si sophia sma kelurga sya,yg kmi mau ksih batal tu prtunangan,kau telepun tapi sya bilng sya sibuk kan? "
"yaa.. Tapi bkn kluarga kau tau kh yg ko sma si sophia sdh putus? "
"ya, drng sdh tau.. Tapi drng diam sja.. Masa tu kau telepun sya bnyk kali tapi sya tdk jawab.. Siap sja sya ksih explan datang lh si sophia trus dia tunduk malu sma klurga sya.. Ko tau apa mom and dad dia bt bila nmpk si sophia? "
"apa²?"trus makin dkt sya sma si welson.. Gara² tdk sabar mau dgr tu crita.. 😂
"mom dia dkt sma si sophia trus tampar.. Mom dia bilng 'kau bt malu sja.. Rusak sdh maruah kami.. Mana sdh kmi mau ltk ni muka.. Hnya sbb gaya ko yg suka merayau,bawa llki itu ini..pg enjoi apa smua.. Ko ingt ko tda maruah kh? Susah² kmi jaga kau.. Tpi ini balasan kau?hissshhh..memalukan!! 'dia bilng tu mom dia.. Sekali dady dia dtng dkt si sophia trus dia ambil tu dompet si sophia,dad dia ambil smua kad² yg ada d dlm tu dompet.. Trus si sophia nngis.. Ahahhaha.. Kotoh neh!!!!! 😂😂😂..kana tarik balik tu duit² dia sma dad dia sian.. Tu lh balasan!!! Puas hati sya masa tu" bukan main lagi dia brasa bngga sana.. 😂😂
"trus apa jadi? "sya bilng
"masa tu kluarga drng si sophia minta maaf sma kami sklurga...mom sma dad dia sruh si sophia bawa sya pg sana halaman rmh.. Dia mau minta maaf sma sya.. Lps dia minta maaf.. Dia bawa sya getback.. Puiikk!!!mcm lh sya mau.. Baru sya mau tolak kau telepun lagi.. Trus sya smbut.. Hah dri sana lh sya tau kau dlm bahaya.. Trus sya tolak sja si sophia sbb dia halang sya dri mau lari, entah mngkin dia jatuh kali di kolam masa tu sbb sya dgr ada bunyi air 😂ahahha.. Trus sya masuk sya sruh klurga sya pulng.."
"ohhh bgitu.. Jadi urang suruhan tu mana kau dpt? "
"sya telepun..masa sya memandu tu trus sya telepun.. Sya ksih tau di mana tmpt ko masa tu..tdk sngka plk yg sya sma urng suruhan sya sama² smpai..haa bgitu lah crita diiaaa"
"ouhh sya paham sdh d"trus sya tunduk tingu tu lantai..
Si welson tingu sya dgn pndangan risau..
"knapa ni ruth? Ada masalah?"trus dia dkt sya sikit..
"sya ndk tau apa yg si daniel mau.. Knapa dia snggup bt tu prkara?snggup bunuh orng utk tunaikn hasrat ayah dia?... "trus sya tingu si welson
"mcm mna klau drng lukakn mmy sma ddy sya,Dan kau juga? Mcm mna klau kamu smua tda sbb drng?sya tdk tau apa mau bt.. Cukuplh apa yg drng bt sama kau.. Sya tdk snggup lagi mau tingu darah.. Sya tdk mau mmy sma ddy sya trluka sbb drng.. "trus sya nngis
Si welson terus peluk sya.. Muka sya skrng d dada dia... Sya bleh rasa dan dngar bunyi jantung diaa..
Si welson gusuk² di belakang sya.."sabar ahh ruth.. Sya janji apa pun yg brlaku sya tetap di smping kau.. Sya tdk akan benarkn si daniel sentuh kau wlpun sehelai rmbut kau..tdk akan!!.. Apa pun yg trjadi ruth mesti kuat jgn lemah.. I always with u ruth.. Don't worry about this.. "
Sya ksih lpas pelukan dia trus kami brpandangan..
Si welson lap air mata sya dgn lembut di pipi sya..Tiba² muka kami makin dkat dan dekat dan dekat.. Sya bleh rasa hembusan nafas diaa..
Chhuupp~💋
Sya yg sedia tutup mata trus terkejut sbb si welson cium sya.. Astaga!!! Ciuman prtama bah tu? Mmng lh ni jntung tdk pndai diam.. Makin laju trus ni jntung sya..
Trus kmi ksih lps ciuman trsebut.. Muka sya apa lgi merah dan blurrrr.."sya minta maaf ruth.. Sya cuma mau ksih tenang hati kau"trus dia tundukkn kpla dia...
Sya masih rasa lgi yg muka sya sdg panas..bkn sbb marah tapi sbb malu 😂
Sya tdk tau apa yg sya pikir masa tu..trus sya peluk si welson.. Si welson trkejut negi sama sya..
"errhh ruth.. Knapa ni? "diabilng si welson dgn muka yg merah dan blurr..
Trus sya ksih dkt tu muka kmi.. Sekali lagi kami brciuman dgn prlahan-lahan..
Dng keadaan kami yg masing² tutup mata.kami serentak trkejut sbb ada guntur 😂 lahaiiii hujan plk.. Trus kmi ksih lps ciuman trsbut..
"alaaa.. Baru sya ingt.. Kain!!!"trus sya lari pg luar.. Sya ambil smua tu kain trus sya masuk..
Sya ksih ampai sja tu kain di lantai trus sya kana tarik pg luar
*bersambung*
//:jangan lupa vote and komen yerrr.. Lob u gaiiss.. Tq ahhh😘
Pa² pun tunggu tau part seterusnya.. Muah muahh 😂❤😘😘
YOU ARE READING
You Are Mine♥Mr.Bodyguard🔫
Aksi(SABAHAN STORY *completed🔥) Ruth amely yg akan genap umurnya 19 tahun pada bulan disember(15/12/****)yg ditunggu-tunggu oleh dato vincent dan mrs amelia utk menyerahkan syarikat mereka.seorang bodyguard iaitu welson aslieson yg diarahkn oleh dato v...