{Yoonmin}

592 28 1
                                    

✮Heves este✮

Yoongi szemszöge

Erős kezeket éreztem derekamon, amely kisebb szorongást váltott ki belőlem. Sosem ért hozzám senki így, és az érintésben szenvedély volt, erotikusan simított végig oldalamon a velem egy szobában lévő Jimin keze. Félelmetesnek éreztem a helyzetet, semmilyen magabiztosság nem áradt szét a testemben. Nem tudtam, hogy kéne reagálnom, mégis mit csináljak, hogy én is örömet okozzak neki? Még csak csókolózni sem tudok. Furcsa volt, hogy pont Jimin volt az, akivel először érinettem össze ajkamat. Nem számított, hogy nem lány, én ugyanúgy oda voltam érte amióta csak ismerem. Fogalmam sincs, hogy az alkohol befolyásolja a tetteit, vagy tényleg akar tőlem valamit, valami komolyabbat.

Kezein egyre lejjebb vándoroltak derekamról. Mikor erősen fenekembe markolt egy aprót nyögtem bele szenvedélyes csókunkba. Megnyilvánulásomra nyelve ajkaim közé került és kényeztetni kezdte a saját ízlelőszervemet. Először nem tettem semmit, hagytam, hogy feltérképezze számat, de egy idő után azt éreztem viszonzást vár. Nyelvünk táncot járt hosszú perceken keresztül, mikor keze ágyékomat kezdte el simogatni. Tagomon melegség szántott végig, erősen lüktetni kezdett.

-Olyan puhák az ajkaid Yoongi!- mosolyodott el, mikor elváltak ajkaink.

Nem bírtam megszólalni, egy kellemes inger ért, hogy maximum nyögni tudtam volna, ha hang hagyja el a számat. Nem akartam már az elején biztosítani róla, hogy minden egyes érintését, minden szavát imádtam, és kellemes érzésként áradt szét a testemben.

Ismét rátapadt ajkaimra, de ezúttal még szenvedélyesebben csókolt. Néha beleharapott nyelvembe, vagy alsó ajkamat szívta be, amit én már kisebb hangokkal díjaztam. Jimin keze egyre erőteljesebben kényeztetett, mikor már éreztem, hogy nadrágom szűknek bizonyult. Bizony ennyivel fel tudott izgatni Jimin. Ahogy széthúzta pulóveré cipzárját egyre kevesebb hely volt az alsómban. Mikor a póló is lekerült róla bal kezemmel lassan végig simítottam kocka hasán. Mozdulatomat Jimin egy sejtelmes mosollyal díjazta. Irigylésre méltó teste van. Az enyémhez képest legalábbis biztos. Én vékony voltam, semmi izom nem volt a bőröm alatt. Ellenben az ő teste mellkasától a hasa aljáig erősen ki volt dolgozva. Kulcs csontja kiemelkedően vonzotta a tekintetet. Nyakába csókoltam, majd lassan levezettem nyelvemet az említett területre és óvatosan megszívtam. Jimin mellkasa gyorsabban emelkedett, ezzel bátorítva engem. Erősen szívni kezdtem bőrét, mikor Jimin száját nyögések hagyták el. Ez csak még jobban beindított engem. Lassan végig csókolgattam felső testét, mellbimbóit nyelvemmel izgattam. Néha visszatértem dús, cseresznyepiros ajkaihoz.

Mikor nadrágjához értem lassan megérintettem tagját, majd kigomboltam a ruhadarabot. Hamar megszabadultam alsónadrágjától is. Merevedő nemi szerve vonzotta tekintetemet, de a számat még jobban. Lassan végig nyaltam hosszán, amit ő egy erőteljes nyögéssel díjazott. Egy ideig csak nyelvemmel kényeztettem, de még nem nyeltem el hosszát. Jimin hajamba markolt és nyögött minden alkalommal. Nevem hallatán elnyeltem farkát. Kellemes érzés fogott el. Tetszett ez a fajta kényeztetése, annak ellenére, hogy ez az első alkalom, hogy ilyet csinálok.

Lassan nyeltem el tagját, majd egyre gyorsabban mozgattam fejemet, közben kezemmel is kényeztettem társamat. Mély levegőt véve teljesen magamba engedtem hosszát. Próbáltam ellazítani torkomat, hogy ne öklendezzek és élvezhesse a látványt.

Perceken keresztül okoztam örömöt Jiminnek, de felrántott maga alól és erősen csókolni kezdett. Lassan eldöntött szobájának ágyán. Lerángatta rólam az összes ruhámat, amely a földre hullt, mintha ott lenne a helye.

A szoba egyre melegebb lett, az illat is megváltozott. Egyre erotikusabb volt a helyzet, ami az őrületbe kergetett. Nem akartam, hogy vége legyen. Azt akartam, hogy örökre itt maradjunk és kényeztessük egymást.

Fiókjából egy szürke tubust vett ki, és egy zacskót. Gondolom óvszer volt benne. A tégelyben lévő krémet ujjaira kente, majd tekintetével engem kezdett pásztázni.

-Lazulj el, ki kell tágítsalak, hogy ne legyen olyan fájdalmas.

Lábaimat szét tette, én pedig teljesen kiszolgáltatott állapotban feküdtem előtte teljesen meztelenül. Első ujját mikor megéreztem nagyon sóhajtottam, majd mikor belém vezette feszítő érzést éreztem, de ahogy telt az idő egyre kellemesebb érzés terjedt szét bennem, ezzel együtt egyre több ujja került belém. Óvszerét magára görgette, ebből tudtam, hogy a következő már Ő lesz.

-Ah, Jimin Hyung érezni akarlak magamban!- nyögtem kényeztetése közben.

-Kívánsz?- kérdezte, miközben szájtátva egyre gyorsabban mozgatta bennem ujjait.

-Akarlak Hyung!- feszült hátam ívbe.

Kezeivel fölém mászott, majd hajamba markolva megcsókolt. Ahogy egyre közelebb éreztem magamhoz annál jobban kívántam. Azt akartam, hogy dugjon meg, addig míg a világomat nem tudom.

-Azt akarom, hogy közben a nevemet nyögjed és hangosan élvezd!- súgta fülembe erotikus szavait.

Lassan belém vezette magát. Nem bírtam hangot kiadni. Fájdalmas volt, ahogy feszített ott lent. Bíztam benne, hogy ez az érzés nem fog sokáig tartani. Mikor teljes hossza bennem volt nem kezdett el mozogni, várt, hogy megszokjam Őt magamban.

Lassú tempót kezdett el diktálni. Olyan volt mintha csillagokat láttam volna a fejem körül keringeni. Egész testem beleremegett mozgásába.

-Hhyung!- nyögtem bele lassú kényeztetésébe.

Egyre gyorsabb tempót diktált, én pedig egyre jobban nyögtem, talán már sikongattam is alatta. A csattogó hang csak még jobban ingerelt, így hátára vezettem kezeimet és körmeimet belevájtam tökéletes bőrébe.

-Ah Jimin!- biztosítottam a kellemes érzésről, amely fejtetőmtől a talpamig körbe járt minden egyes lökésénél.

Mikor eltalálta azt a pontot, ahol már az ájulás kerülgetett még gyorsabb tempóra váltott. Már hang nem bírta elhagyni ajkaimat a gyönyörtől, hajszoltunk mindketten az érzést.

-Megvagy!- nyögte, majd egy erősebb mozdulattal teljesen belém hatolt.

A forró fehér folyadékom végig folyt hasfalamon. Jimin a legközelebbi nyögésnél elment bennem és kisebb remegéssel zuhant mellém. Sóhajtozva néztük egymást. Annyira szexi volt, ahogy az izzadtság cseppek végig folytak homlokan majd lassan a lepedőre cseppentek. Végigsimított hasamon, majd jobb kezével megtartva magát felém hajolt és egy gyengéd csókót ajándékozott nekem. Ajkaitól kezemet akaratomon kívül tarkójára vezettem és simogatni kezdtem.

Azt hiszem az estének még korántsem sincs vége.

DarabkákWhere stories live. Discover now