2-Alec Lightwood

177 8 10
                                    

Gif-ul de la media are legatura cu imagine-ul.

Enjoy!!!

***

Tu, Alec si ceilalti erati in mijlocul crearii unui plan de atac asupra hotelului DuMort.

—Si cum ziceam, ne furisam il scoatem pe Simon si plecăm. explicase Jace.

—Foarte usor. spune Alec.

—Eu cred ca ar trebui sa atacam, sa ii luam prin surprindere, jumatate le distrage atentia si ceilalti merg si il elibereaza pe Simon. spui tu

—Nu ii putem ataca, e absurd! Ei sunt multi. se opune Alec.

—Asta e si idea! Ii vom face confuzi in timp ce toti vampirii vor veni după noi si Clary si Jace il pot lua pe Simon.

—Ok, nu mai suport. Votăm! Cine vrea ca (Y/N)?

Nimeni inafară de Izzy nu a ridicat mana, ea normal ca ridicat-o, e parabatai-ul tau.

—Cine vrea planul meu grozav? spune Jace.

Clary si Alec au ridicat mana.

—Facem ca Jace, atunci. spune Alec.

***(in camera armelor)

Ambii voiati sa luati (arma ta preferata). Mainile voastre s-au atins accidental. Tu ai rosit. Va uitați unul in ochii altuia pret de un minut sau două.

Pentru el ochii tai (culoarea ochilor) il vrajeau pe data, dar el se controla de dorinta de a sari pe tine, sarutandu-te si spundu-ti ca te iubeste.

Tu nu stiai ca el te place, desigur, el era rece si se credea cel mai bun, era laudaros si credea ca facea totul bine si asa si era. Asta iti placea la el cel mai mult, era rece fata de alte persoane si asta era exact tipul tau de baiat.

Printr-o miscare rapida isi ia mâna de sub a ta.

—O sa iau arcul si sagetile. spune el.

—Ok. spui tu incercand sa ignori faptul ca vrei sa ii spui cat de mult il iubesti.

Dupa ce va luati armele plecati spre hotel. Acolo tu cu Alec si Izzy v-ati intalnit cu Jace si Clary, care au fost undeva, nu iti mai aduci aminte, pentru ca nu iti pasa, iti pasa doar ca planul tau nu a fost aprobat.

Stiai ca planul lui Jace nu era destul de bun, dar s-a bagat Alec si a distrus totul. Misiunea de al salva pe mundan, va merge prost.

Ati intrat pe furis, dar acolo era cu Raphael Santiago si Camille Belcourt.

Dupa cum te asteptai misunea merge prost. Dat totusi ati scapat, tu erai ranita la talie, dar in viata.

La Institut ai mers direct in camera ta si te-ai bandajat rapid. Chiar atunci intra Alec.

El credea ca te schimbi asa ca s-a intors rapid.

—E ok. Nu ma schimbam.

—Atunci ce faceai?

—Ma bandajam.

—Ai avut dreptate, cu planul, cu toate. Daca te ascultam acum nu erai ranită.

Stai ceva timp si iti dadusi seama de ce voia sa spuna.

—Stai putin, ai spus ca am avut dreptate?

—Da si nu te flata singura pentru ca nu o sa o fac alta dată.

Ii zambesti cald. Dar deodată te apleci din cauza durerii. El te prinde si vede cum sangele aproape iese prin bandaj.

Il da jos si vede rana.

—Idioato! De ce nu mi-ai spus ca e atat de grav, te-as fi ajutat si nici macar nu te-ai bandajat corect.

—Idiotule, cum vrei sa il fac singură?

Alec iti da jos bandajul si atinge pe lângă spatiul cu sange, de pe talia ta.

La atingerile lui tremuri. Iti refacea bandajul după ce a pus ceva medicament sau pudra.

Se uita fix in ochii tai, se apropie de tine.

Fetele voastre erau doar la vreo doi centimetri departare. Ii puteai simtii respiratia. El se mai apropie putin si buzele lui erau pe buzele tale, tu nu te asteptai la asta.

Nu te asteptai la acest gest, baiatul de care iti place chiar acum te saruta. Pe cand sa rapunzi la sarut, el se departeaza.

—(Y/N) (Y/L/N), te-am iubit in totdeauna, dar daca tu nu simti la fel, inteleg.

Tu te-ai repezit catre el si l-ai sarutat pasional. Va despartiti si ii spui.

—Asta ti-a raspuns la intrebare, Lightworm?

—Nu prea, mai fa-o odata si poate imi dau seama.

L-ai sarutat din nou si acesta te ia in brate si te pune in patul din camera ta.

Intra in camera Jace.

—(Y/N) am o intrebare despre fe.... Ce naiba?! Ce faceti?

Voi doi v-ati despartit imediat.

—Ce vrei sa faci tu cu Clary, dar nu ai curajul. ii spui tu, aceasta fiind o lovitura sub centura.

—Acum trebuie sa scot imaginea asta din minte! Yuck!

—Ce imagine? intrebi tu, Alec stand pe pat rosind, de-a binelea.

—Imaginea parabatai-ului meu deasupra ta!

Tu ai ras putin. Apoi te-ai pus pe Alec.

—Unde am rămas? intreaba el.

—Cred ca la partea in care ma intrebi daca vreau sa fiu iubita ta sau la partea in care imi spui cat de mult ma iubesti...

_________________________________________

Deci cum vi s-a parut? :)

Shadowhunters Imagines si PreferinteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum