Va fi ceva? 2.0

554 20 0
                                    

A doua zi la scoala ne purtam ca si cand nimic nu s ar fi întâmplat pt ca nu voiam sa afle colegii ceva.
  
Dupa cele 5 ore la scoala eu ma îndreptam usor spre casa,cu castile ascultand Bts,adica trupa lor, ca de obicei. Simt pe cineva in spate dar am crezut ca doar mi se pare pana când apare langa mine si ma intreaba daca poate sa sculte si el. Era jungkookie.
L am luat in brate si am pornit spre casa mea. L am invitat inauntru. De data asta nu am mai stat in living. Am plecat in camera mea. Acolo am inceput sa stam de vorba pana cand ne am plictisit si i am chemat si pe restul inclusiv pe Isa.
Sosesc toti si ne strangem in camera mea. Am început sa ne jucam adevar sau provocare si era randul lui Jungkook.  RapMon l a provocat pe Jungkook sa ma sarute. Amândoi incepusem sa rosim! Si chiar am facut o..ma simteam bine:). Eu cred ca si Suga simtea ceva pentru Isa asa ca si eu l am provocat pe Suga sa o sarute pe Isa.
Ceasul trecuse de ora 23 iar ceilalți plecaseră mai putin jungkook.
Eu-auzi jk,vrei sa ramai cu mine noaptea asta?
El-daca vrei,n am nimic împotriva
Eu-yeey
Am coborât in living si ne am uitat la un film horror. Desi mie nu imi plac,am zis sa ii fac placerea asta. Erau cateva secvente la care îmi era frica sa ma uit si el se apropia din ce in ce mai mult de mine si m a luat in brate ca sa nu ma mai sperii. Eram in al 9lea cer acolo❤❤❤❤. Nu stiu cum, dar m a pacalit  sa ma uit la el si cand am intors capul am simtit 2 pernuțe moi pe buzele mele...exact erau buzele lui...atat de moi si de catifelate..
Chiar il iubesc foarte mult pe Jungkook, nu vreau sa ma mai despart de el niciodată. Filmul se terminase iar noi mergem din nou sus. Acolo chiar nu m am așteptat sa se intample actiuneaa.
Jk-Maria,eu te iubesc din inima si nu vreau sa ma mai despart de tine niciodată!!!
Eu-si eu simt la fel jungkookie❤❤❤
Jk-Maria,vrei sa fii iubita mea?
Eu-Bineintelesssss❤❤❤❤❤
El-Doamne cat ma bucur ca suntem impreuna,nu stii de cand așteptam aata❤❤
Eu-si eu kookie❤❤❤❤ Te iubesc
Jk-eu mai mult
Dupa ce ne sarutam din nou ne bagam in pat la tv. Era ora 1:30. Eu stateam cu capul pe pieptul lui pana cand simt....

Maria si BTS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum