Dangerous!!!(Part 12)

1.6K 115 8
                                    

Baek တစ္​​ေယာက္​  ​ေဆးရံုကုတင္​​ေပၚမွာ ​ေရာက္​​ေနၿပီ​ေလ~~

Baek က သတိရလာ​ေတာ့  တစ္​ဖက္​​ေစာင္​းၿပီးအိပ္​လိုက္​တယ္​~~ၿပီး​ေတာ့ မ်က္​ရည္​​ေတြစီးဆင္​းလာပါ​ေတာ့တယ္​~~

"Yeol ah~~ငါ့ကို ခြင္​့မလႊတ္​ပါနဲ႔​ေနာ္​~~ငါ~~ငါ မင္​းကို သတ္​ တာပါ~~အဟင္​့~Yeol ya~~မင္​း မရိွရင္​ ငါမ​ေနနိုင္​ဘူး ဆိုတာ မသိဘူးလား~~"

Baek က​ေတာ့ တစ္​ရႈံ႕ နဲ႔ ငိုယို​ေန​ေတာ့တယ္​္​~~
အဲ့ ခ်ိန္​မွာ  အခန္​းထဲကို ရဲ ၃​ေ ယာက္​ ၀င္​လာတယ္​~

"ဒီက Byun Baekhyun လား မသိဘူး~"

Baek လည္​း မ​်က္​ရည္​​ေတြကုို  သုတ္​လိုက္​တယ္​

"ဟုတ္​ကဲ့~~ဘာျဖစ္​လို႔လဲမသိဘူးခင္​ဗ်ာ~~"

"က်​ေနာ္​ တို႔ ကား တိုက္​မႈနဲ႔ ပက္​သက္​ ၿပီး လာခဲ့တာပါ~ ဒီက Byun Baekhyun က ကား တိုက္​မႈ ျဖစ္​စဥ္​မွာ ပါတဲ့ Park Chanyeol နဲ႔က~"

"ခ်စ္​သူ ​ေတြပါ~~"

"​ေအာ~~ဟုတ္​  က်​​ေနာ္​တို႔ ရဲ႕ CCTV ​ေတြကို စစ္​ၾကည္​့တဲ့အခါမွာ တစ္​ဖက္​ကား က ​ေမာင္​းသူမရိွျဖစ္​​ေနတာပါ~"

"ဘယ္​လို??​ေမာင္​းသူ မရွိဘူး ဒါဆို လုပ္​ႀကံတာ​ေပါ့~~က်​ေနာ္​့ ခ်စ္​သူကို သတ္​တာဘယ္​သူလဲ!!!!"

Baek က​ေတာ့  ​ေျပာရင္​း နဲ႔ ငိုသံ​ေလး ပါပါလာတယ္​~

က်​ေနာ္​ ဘာကို ဆံုး ရံႈးသြားလဲဆိုတာ သိရဲ႕လား လုပ္​ႀကံတဲ့သူရယ္​  ~~~~~~

-
-
-
-
-
-
-
-
"Byun Baekhyun shi~~~"

Nurse တစ္​​ေယာက္​ Baek အခန္​း ထဲ၀င္​လာၿပီး​ေခၚလိုက္​တယ္​

"​ေျပာပါ ဗ်ာ~~"

"လူနာ သတိရလာလို႔ အဲ့ဒါ ဒီက နာမည္​ကိုပဲ​ေခၚ​ေနလို႔~~~"

"ဗ်ာ??? ဒါ ~~ဒါဆို Yeol က!"

Baek တစ္​​ေယာက္​  ​ေဆးသြင္​း ထား တဲ့ ပိုက္​​ေတြကို အတင္​းဆြဲျဖဳတ္​ၿပီး ရဲ​ေတြNurse​ေတြဆီက​ေန ​ေျပးထြက္​လာခဲ့ပါတယ္​~~

​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​  Yeol ah~~~ငါ့ကို တစ္​​ေယာက္​တည္​း ထား မသြားလို႔ ~~ငါ တကယ္​ မင္​းကို ခ်စ္​တယ္​ဆိုတဲ့ သစၥာမွန္​ရင္​    မင္​းအစား ငါ​ေသ​ေပးပါရ​ေစ~~~~~~~~~

Baek တစ္​​ေယာက္​ Yeol ရိွရာ အခန္​း ထဲကို အ​ေျပး အလႊား၀င္​လာခဲ့တယ္​

Yeol က  အိပ္​​ေပ်ာ္​ ​ေနတယ္​ ထင္​ပါတယ္​~

Baek က ထိုင္​လိုက္​ၿပီး Yeol လက္​ကို တယုတယ​ေလး ကိုင္​လိုက္​ၿပီး သူ႔ပါး​ေလးနဲ႔ကပ္​ထားတယ္​  ငို​ေနတာလည္​း မရပ္​နိုင္​ခဲ့ပါဘူး~~~~

"အဟင္​့~~းးးး Yeol ah~~Baek အနား မွာဘဲ​ေနကာ​ေနာ္​~~တစ္​​ေယာက္​တည္​း ထား မသြား ပါနဲ႔​ေနာ္​~~"

"ထားမသြားပါဘူး ဗ်ာ~~"

Yeolက Baek ​ေခါင္​း​ေလးကို ​​ေနာက္​ လက္​ တစ္​ဖက္​နဲ႔ ပြတ္​သပ္​ၿပီး ​ေျဖလိုက္​တယ္​~~

"Yeol!!!အဟင္​့~~အဟင္​့းးးး~~"

Baek က Yeol ရင္​ခြင္​ထဲအတင္​း ၀င္​ၿပီး ငို ျပန္​သည္​

"Byun Baek ~~မငို နဲ႔​ေတာ့​ေလ~~Aigoo~~ကိုယ္​့ က​ေလး​ေလး ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ငို ထား လဲကြာ ~~မ်က္​လံုး ​ေတြနီရဲၿပီး ​ေဖာင္​း အစ္​​ေနတာ ပဲ~"

"Yeol မ​ေကာင္​းဘူး~~~Baek ကို ငို ​ေအာင္​လုပ္​တယ္​~"

Yeolရင္​ခြင္​ထဲက​ေန Yeol ကို လက္​သီးဆုပ္​​ေလး နဲ႔ထုလိုက္​သည္​(Park Baekhyun!!!အာ့ လူနာ​ေနာ္​😒)

"Yeol စိတ္​ဆိုး​ေန​ေသးလား ~~Baek ​ေျပာခဲ့တာ​ေတြကို"

"ဘာ​ေျပာခဲ့လို႔လဲ???"

"ဟမ္​??ဟို​ေလ  Baek နဲ႔ Yeol နဲ႔  လမ္​းOo~"

Yeol က Baek နႈတ္​ခမ္​း​ေလးကို ထိကပ္​ၿပီး နမ္​းလိုက္​တယ္​~~

"မ​ေျပာခဲ့ဘူးလို႔ပဲ ထားလိုက္​ပါ Baek ရယ္​  ကို ထပ္​မၾကား ရဲလို႔ပါ~~"

Yeol က ​ေျပာ ​ေနရင္​း နဲ႔ မ်က္​ရည္​​ေတြ၀ဲလာသည္​

"အင္​း~~"

Baek လည္​း မ်က္​ရည္​​ေတြ၀ဲလာၿပီး Yeol ရင္​ခြင္​ထဲကို မ်က္​နွာ အပ္​လိုက္​တယ္​~~

​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​~~~တစ္​ကိုယ္​​ေကာင္​းဆန္​တယ္​ပဲ​ေျပာ​ေျပာ~~~က်​ေနာ္​ Yeol မရိွရင္​ အသက္​မရွင္​နိုင္​ဘူး~~
Jonghyun na~~Hyung ကို အတၲႀကီး ခြင္​့​ေပးပါ~~~

___________________________
"ဘာ!!!အသက္​ရွင္​​ေန​ေသးတယ္​​ေပါ  ဟုတ္​လား~~"

"က်​ေနာ္​တို႔လည္​း  လီဗာကို  အုတ္​ခဲ ဖိၿပီး လႊတ္​လိုက္​တာပဲ
အရိွန္​က လည္​း ျပင္​းတာပဲ  အဲ့​ေကာင္​ကိုက အသက္​ျပင္​း​ေနတာ~~"

"မင္​းတို႔ ကို  ခိုင္​း ရင္​ ဒီ အတိုင္​းပဲ~~​ေနာက္​တစ္​ခါ ငါကိုယ္​တိုင္​ လုပ္​မယ္​~~~(With Devil Smile😏)

____________________________

ညတည္​းက တင္​​ေပးမလို႔ပဲ ခ္​ခ္​ သာသာ အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတ
္​ယ္​ Type ​ေနရင္​း နက္​


❤Park_Sori461

Dangerous!!!!(Complete)Where stories live. Discover now