Uyandığımda saat daha 09.45'ti.Hemen yataktan kalktım ve üstüme bir şeyler geçirip aşağı indim.Aşağıda kimse yoktu.Galiba bizimkiler hala uyanmadı.Mmutfağa doğru ilerledim ve kahvaltılıkları çıkarıp masanın üstüne koydum.Biraz atıştırsam hiç fena olmaz herhalde.Ekmekliğe baktım ama ekmek yoktu.Allahım ya bı kerede markete ben gitmeyiversem nolur.Daha fazla söylenmeden üstümü değiştirdim ve markete doğru yürümeye başladım.Hava baya sıcaktı bugün.Kavurucu bir sıcak var.Rüzgar esiyor arada ve belime kadar gelen saçlarım yüzüme vuruyor.Çok geçmeden ekmeği aldım.Tekrar evin yolunu tuttum.Sitenin girişinde birisi konuşuyorudu.
"Tamam bu gece işi biterelim.Bizim depoya getirin."
"-----"
"Sen Berk'e de haber ver o da gelsin.Tamam Koray beni haberdar et hadi eyvallah."
Heyy bi saniye burda neler dönüyor.Bu bana çarpan omzumu kıran öküz.Neydi şimdi bu depo falan?yoksa bunlar birini falan mı kesicek lan!
Hemen şaşkınlığımı üzerimden attım.Sakinleş kızım hem sanane ondan ya.Ne bok yerse yesin.Ama ben meraktan duramam ki.Meraklı bi kızım ben.Gece olunca onu takip edicem ve depo da neler yapıcak onlara bakıcam.Neyse eve dönüyim de benimkiler beni merak etmesin.
----------------
Hava iyice karardı.Gece olmuştu.Bizimkiler yatmıştı çoktan.Bense balkondan o çocuğun çıkıp çıkmadığına bakıyordum.VE BİNGOOO ! Çocuk dışarı çıktı.Bende hemen üstüme ince hırkamı aldım bende arkasından gittim.
Burası nasıl bir yer böyle ya.Issız , tehna.Birini kesseler kimsenin ruhu duymaz.Çocuk önümde ben onun arkasında yürüyoruz.Çocuk ani bi hareketle arkasına dondu ve BAMMM !
He al işte Aleyna şimdi sıçtın.Ne bok dicen çocuğa ben seni konuşurken duydumda merakımdan geldim mi dicen.
"Sen burda ne arıyosun kızım "
"Sanane "
"Benimle doğru konuş sıçmıyım ağzına"
"Sen kimin ağzına sıçıyosun PİSLİKK !" dedim.Ahh demez olaydım.Çocuk beni tuttuğu gibi yere fırlattı.Bildiğin yerle aramda ilişki yaşadım.Hemen toparlandım tabi.Dur yavrum sen daha Aleyna'yı tanımıyorsun.
"Bak piç kurusu şimdi polisi arıyorum ve burda tacize uğruyorum dıye ıhbar edicem seni.KEndin kaşındın sonuçta."Telefonu çıkardım.Telefonu tuşlamaya başladım.Alla Alla bu çocuk nıye sırıtıyor böyle.Neyse kızım sen takma ara polisi de görsün gününü.Aman Allah'ım !!!
Aleyna'nın cenaze törenine hepiniz hoşgeldiniz.Sıçtım sıvadım şuan.TELEFON ÇEKMİYOR.Alla'hım bugüne kadar ne yaptıysam affet Yarrabbim.Bide hala sırıtıyor bana bakıp orangutan yavrusu nolcak.
"Noldu ? Nİye aramadın ki şimdi ya" dedi.Hala 32 dişi gözüküyor malın.Kapat ta sinek kaçmasın anacım.
"Vazgeçtim de ondan " dedim.Tabiki öyle bişey yok.TELEFON ÇEKSE ONUN ANASINI BELLEMİŞTİM ŞUAN.Ama işte çekmiyor.
"VAZGEÇTİN?" dedi.Gözlerini pörtleterek.
"Evet"
"Öyle olsun.EE ne işin var burda kızım adamı deli etme "
"Ben dolaşıyordum öyle buraya gelmişim hiç haberim yok."
"Bu saatte dolaşıyordun ve haberin yok buraya geldiğinden?"
"Aynen öyle"dedim.Ve çocuk birine seslendi,
"Koray şu cadaloz kızı al evine bırak."dedi.
"Cadaloz mu ?"
"Ahh pardon.Cadaloz ve sakar kız demeliydim dimi haklısın."dedi bilmiş bilmiş.
"HAHAHA.Çok komik Çocuksun sen ya."
"Kapa çeneni de Koray seni eve bıraksın.Ve burayı bilmiyorsun gelmedin ve görmedin.Eğer bana karşı gelirsen seni doğduna pişman ederim kızım."
"HIII"
Ve dediği çocuk geldi.Ama bi dakika ya bu olmamalı ya.Bu benim hoşlandığım çocuk olmamalıydı ya.
"Aleyna?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadaloz
ChickLitİşte başlıyoruz... Uzun bir okul serüvenini tamamlamış bulunuyorum.Bugün ilk defa üstümden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum.Neyse ki güzel bir tatil beni bekliyor. İşte geldik ... İzmirdeki yazlığımıza her yıl gelirdik.Bu sene de yine burday...