Küçük Kral

27 1 0
                                    

Dünün etkisinden daha kurtulamamıştım.Sabah kalktığımda o aklıma gelenler Aman Allahım ya.Dün hoşlandığım çocuk meğerse öküzün arkadaşıymış.Bu nedir ya.Onun gibi bir çocuğun ne işi var karanlık tipli adamla.Allah razı olsun eve bıraktılar beni de öyle yırttım bu işten.

Bak Aleyna bi daha burnuna her şeye sokma tamam mı?.Ben hep böyle kendi kendimi teselli ediyorum da aldırış etmeyin bana.

VE bütün olanlara rağmen bugün güzel bi sabah.Güneş yine beni ele geçirmiş,odamda benle birlikte bi bütün oluşturmuş.Bugün sıfırdan başlıyorum.

Hemen üstüme "cool" yazılı tişörtü altıma da kot şortumu geçirdim.Merdivenlerden aşağı indim.Bizimkiler her zaman ki gibiydi işte.Babam yine gazete okuyor.Annem mutfakta.AAA ablam da mutfukta.Dünyanın sonu yaklşıyor herhalde ablam iş yapıyor.Daha fazla etrafı incelemeyi kesip, herkese "günaydın" dedikten sonra kahvaltımızı ettik.Bizim kızları unuttum ben ya buluşucaktık dimi biz.Kızları aramaya koyuldum.

"Alo,napıyosun arkadaşcağızım ?"

"Napıyım Alis oturuyorum boş boş evde sen napıyorsun?"

"Aynı şeyi yapıyorum.Hadi çıkalım dışarı biraz ya dedikodularımızı özledim ben"

"OOOO timam o zaman hemen bi grup buluşması ayarlıyorum canım."

"Daha yeni aklına gelmesi güzel tabi,neyse bana yeri saati mesaj at kuzu"

"Timam canım atarım öptüm hoşçakal "

"Hoşçakall"

Oh bee.Cidden insana en iyi gelen şey diye sorsalar bana direk arkadaş derim.İnsanın birilerinin yanında kendi gibi hissetmesi, her türlü çılgınlığı yapabilecek dostları olması çok güzel.Bu arada ben size bizim grubu tanıtıyım.

Doğa=En yakın arkadaşım olur kendisi.Çok atarlı aslında.Onun kızgınlık anında kaçman en doğrsudur.

Hilal=Bu kız tam eğlence kızı ya.Ortamları falan bu ayarlar bizde.

Dilara=Tam kafa dengi kızdır.Nasihatları çoktur.Bize annemiz gibi davranır ama hep haklıdır.

Murat=Grubun en muzip çocuğu.Komik hemde baya.İltifat etmeyi iyi biliyor.

Burak=Burak'ın  işi gücü kız manita yapmnadan duramaz.

İşte bizim izmirdeki grubumuz bu.Az ve öz kişileriz bence.

Doğadan mesaj geldi çıkma vakti.Üstümü değiştirmeye gerek yok beni beğenen böyle beğensin Arkadaş :D.Anneme grupla buluşucağımı söyleyip çıktım evden.Evet gecikmişim ben yine her zaman ki gibi.Bizimkiler bön bön bakıyor.

"Heyyy ! Ağır olun tek tek bakın bana be korktum şuan sizden" dedim ellerimi yumruk yaparak.Bizimkiler gülmeye başladı.Tam da bu işte gülmeyi en çok hakeden dostlarm yanımda onları benim güldürmem de çok hoşuma gidiyor.

Doğa:"Nerdesin kız sen bekltiyorsun bizi burada"

"Azcıkın geç kaldım tantana yapıyorsunuz anacım bu nedir?"

Burak:"Tamam alis bişey denmez sana zeytinyağı gibi üste çıkıyorsun zaten"

Murat:"Kızın üstüne gitmeyin bu kadar be"

"Alın insanlık görün be tüü size.Saol muraddd :D"

Dilara:"Az susun hadi plan yapak nereye gidelim"

Hilal:"Eğlenceli bişeyler yapalım ya.Mesela jetskiye falan binelim."

"Çüşş hiç gözüm almıyor valla ya.Bu sıcakta napalım ki.Buldummmm.Kumsalda voleybol maçı yapalım.Hem eğlencili olur"dedim.Herkes aynı fikirdyedi bizde kumsala doğru yürümeye başladık.

YAA AMA YA OLMASIN BU.Ben dedim ki bugün sıfırdan başlıyorum.Bunlar karşıma çıkıyor.

Koray yanımıza geldi.

"Naber alis" off al işte işin yoksa uğraş.Hoşlanıyorum sanıyordum bu çocuktan ama hiç de öyle hissetmiyorum şuan sanki soğumuşum gibi.

"İyilik nasıl olsun.Bizim tayfayla voleybol maçı yapmaya geldik ama maşallah sahayı doldurmuşsunuz."

"Hee evet yani şey sizde katılın bize"

Burak ve murat :" bize uyar hadi kızlar."

Hilal , dilara , doğada gitti.Tek kaldım ben ama.

"Sen gelmiyomusn?"dedi Koray.

"O öküz varsa ben yokum"dedim.Öküze bakarak.

Öküz bey:"Canım ya bu kadar heyecan yapma yemem seni korkma"

"Ukala mısın canım sen"

"EE biraz olacak o"

"Siz niye burdasınız ki toplamışsın ekibnide .Karanlık işleriniz yok mu ? buralar size aydınlık gelir"

"HA HA HA bu kız ne komıikmiş ya.Hem kendisi takip ediyor hemde bize laf sokuşturuyo."

"Sus be küçük kral yanındaki soytarilarınıda al ikile istersen"ayy ağır mı oldu ya.Sıçıverdim şuan.Aniden kolumu sıkıverdi.Pislik.Allahın cezası.Dunkof.

"bak kızım sabrımı sınıymazsın sen benim sınarsın cezası büyük olur anlatabildim  mi?"kolumu acıttı hayvan herif

"Tamam, bırak kolumu"sonra arkamı döndüm bizim muratla buraga 

"Lan herif kolumu sikti siz hala öyle durun."atar yapıp ,  çantamı alıp evin yolunu tuttum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CadalozHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin