-güççükgumbal'ım-Son görülme 23:32
tavşak:sen gumball ben darwin aşkımız anlatılmazz!(23:32✔)
tavşak:Hadi geri dön özür dilerim noluyy...
tavşak:hadi minmin hadi gel ya vallahi ağzımdan kaçtı(23:35✔✔)
ananbaban:Siktirgit birdaha yüzünü görmek istemiyorum.
tavşak:ya valla bokuna kurban olayım bilerek olmadı(23:37 ✔)
tavşak:Senin niye profilin kap-
tavşak:Hassikt-
tavşak:Sen
tavşak:beni beni
tavşak:bihterini
tavşak:nasıl engellersin!!! (23:40 ✔)
*evet sonunda jungkook'u engellemiştim eve geri geldiğimde saat 11 di telefonumda kırık vardı ama açtığımda birsürü mesaj olduğunu gördüm.Canım abiciğim uyumuştu.Bende hava almak istedim ihtiyacım vardı...
telefonum titredi ve mesaja baktım
-hadi minmin hadi gel ya vallahi ağzımdan kaçtı-
Jungkook'a çok sinirliydim direk cevabı verip engelledim gözyaşlarımı bırakamadım ağladım...Çok zoruma gitmişti...
1 saat boyunca (Lund-Low) dinledim...
Bir taksi bizim kapının önünde durdu.İçindekine bakınca gelen kişinin jungkook olduğunu farkettim
bana doğru yaklaştı ve ben eve girmek için uğraşırken omzuma elini koyup kendine çekti ve sarıldı.
Neden bunu yapmıştı ve neden şuan böyleydi.
Azğından şu kelimeler dökülünce merak sardı beni :
''Taksinin bagajından alacağım şeylen ağzın açık kalacak minmin''
Gitti ve getirdi...bir kutuydu bana uzattı ama almamakta kararlıydım sonra bıraktı ve açmamı söyledi ona kırgındım ağladığımı farketti ve elleriyle gözümünyaşlarını farkederek sildi.
''Çok özür dilerim inan söylediklerimin hiçbiri gerçek değ-''
''Sus sesini duymak dahi istemiyorum ''
Bana uzunca baktı ve kutuyu uzattı
''sadece aç ve görüşürüz yani iyi geceler''
Üzülmüştü ama bu şuan benim umrumda değildi.Verdiği şeyi açmak için meraklanmıştım gitmesini bekledim..
Sonunda gittiğinde açtığım kutuya baktığımda şok geçirdim
İÇİNDE MİLKA SÜT ÇİKOLATA GUMBAL PİJAMASI HERŞEY VARDI BUNLARI BU SAATE NERDEN BULDU!!!!!
BİR NOT VARDI AĞZIM AÇIK ŞEKİLDE OKUDUM
''şimdi diyorsundur ki pijama ne alaka ben bu pijamayı çok önceden sana vermek için almıştım bak aynısı bendede var''
Selcasına baktım gülümsemedim çünkü ona hala kızgındım.Sonra notu okumaya devam ettim.
''Gerçekten özür dilerim biliyorsun patavatsız pisliğin tekiyim seni öyle görmüyorum aksine sana o kadar sevgi besliyorum ki sana bağlandım minmin beni yalnız bırakma affet beni nolur...''
Notu okuduktan sonra gözyaşlarım tekrardan akıyordu devam ediyor ve durmuyordu.
YOU ARE READING
GUMBALL THE AMAZİNG WORLD➤jeon jungkook [тeχтıиg]
FanficSelam bebek ben kelebek.Evet neden yazdım en ufak bir fikrim yok ama güzel olacağa benziyir ama bilemiyirim bokda çikabilir. ➤Küfür olacaktır,rahatsız olan kişi-terk et burayı- ➤Saçma sayko şeyler olacaktır. ➤İsterseniz smut eklerim ;) ➤Vote ve yoru...