Η πρωτη αίσθηση

408 16 0
                                    

Την επόμενη εβδομάδα αφού μπήκαν όλοι μέσα στο τραίνο βρήκαν πολλά νέα άτομα και πολλά γνωστά . Ανάμεσα τους βρίσκονταν και ο Drago . Η Ερμιόνη δεν του έδωσε σημασία και συνέχισε να προχωράει με τα παιδιά. Μέχρι ένα σημείο προχώρησε μαζί τους αλλά όλοι αυτοί οι ηρωησμοι και τα χειροκροτήματα την είχαν κουράσει . Έψαξε για να βρει ένα ήσυχο μέρος να κάτσει μόνη της . Όσο και να έψαχνε δεν έβρισκε ένα άδειο βαγόνι μέχρι που έφτασε σε ένα μικρό τελευταίο που δεν υπήρχε κανείς μέσα σε αυτό , εκτός από ένα ψηλό καταξανθο κύριο που τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν ο Malfoy.

Η Ερμιόνη όταν κατάλαβε ποιος ήταν χτύπησε ελαφρά με το χέρι της το τζάμι από την πόρτα του βαγονιού. Τότε ο Malfoy την κοίταξε και της έκανε νόημα να μπει . Την κοιτάει και της λέει :

Drago: Πως και δεν είσαι με τους φίλους σου ?

Ερμιόνη: Δεν νομίζω ότι πρέπει να σου δώσω και λογαριασμό αλλά για ξέρεις απλά δεν μπορώ όλη αυτή την δόξα που δεν μου αξίζει .

Drago: Μα ... Δεν καταλαβαίνω... Γιατί δεν σου αξίζει? Έσωσες πόσο κόσμο ...

Ερμιόνη: Δεν τον έσωσα εγώ απλά βοήθησα εναν φίλο μου .

Drago: Ωραία ,και πως και έτσι ήρθες να κάτσεις μαζί μου ?

Ερμιόνη: Αν σε ενοχλώ να φύγω !

Drago: Δεν είπα αυτό , απλά σε ρώτησα...

Ερμιόνη: Γιατί όλα τα άλλα βαγόνια είναι γεμάτα κόσμο που θα μου κάνουν διάφορες ερωτήσεις και δεν αντέχω ... Όλο αυτό δεν μου ταιριάζει.

Drago: Εγώ πάντως σε καταλαβαίνω !

Ερμιόνη: Πως ?

Drago: Εννοώ ότι από τον κοιτώνα μου όλοι με ρωτάνε διάφορα που με ενοχλουν και με εκνευρίζουν οπότε να και κάτι κοινό μας !

Ερμιονη: Να σε ρωτήσω κάτι ?

Drago: Φυσικά !

Ερμιόνη: Αν σου δινόταν η ευκαιρία να ξανά διαλέξεις πλευρά πια θα διάλεγες?

Drago: Την καλή πλευρά νομίζω .

Όταν μου το είπε αυτό κάτι παράξενο αισθάνθηκα μέσα μου δεν ήξερα που βρίσκομουν και γιατί η καρδιά μου χτυπούσε τοσο δυνατά ! Τότε έληξα εκεί την συζήτηση και έβγαλα ένα βιβλίο να διαβάσω !

Τhe dramione love storyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt