Η ανακοίνωση της Ερμιόνης

298 15 1
                                    

Την επόμενη μέρα...

  Η Ερμιόνη ξυπνάει το πρωί σκεπτόμενη. Σκέφτεται όλα αυτά που έγιναν το προηγούμενο βράδυ και αναλογίζεται πόσο χρόνο έχασε όταν ήταν με τον Ρον. Όταν επιτέλους αποφάσισε να σηκωθεί και να ετοιμαστεί κάποιος χτυπάει την πόρτα της , νομίζει ότι θα είναι ο Ρον θέλοντας να την πείσει ότι έχει άδικο , έτσι ρωτάει με ηρεμία ποιος είναι , μια απαλή και ήρεμη φωνή ακούγεται . Είναι ο Ντρακο ! Ανοίγει την πόρτα μόλις καταλαβαίνει ότι είναι αυτός και χύνεται στην αγκαλιά του με δάκρυα στα μάτια .

Ντάκο: Τι συμβαίνει ψυχή μου ?

Την ρωτάει

Ερμιόνη : Μίλησα με τον Ρον εχθές για εμάς ,αλλά δεν κατέληξε έτσι όπως ήθελα !!

Κλαίει . Ο Ντρακο τα έχει χάσει , τώρα καταλαβαίνει γιατί όλοι είναι περίεργοι σήμερα μαζί του!

Ντρακο: Μα πότε έγιναν όλα αυτά ? Σου έκανε τίποτα αυτός ο ηλίθιος? Μήπως σε πείραξε ? Αν σε πείραξε πες το μου αμέσως !

Ερμιόνη : Όχι ... Δεν μου έκανε τίποτα ... Εκτός από το να με απατήσει ! Με την ηλίθια που έχω για συγκάτοικο ! Πραγματικά δεν τον πιστεύω ... Τουλάχιστον το έκανε διακριτικά... Πφφφ ...νόμιζα με αγαπούσε

Ντρακο: Εμμμ ... Εσένα γιατί σε νοιάζει τόσο ? Εννοώ τώρα δεν είσαι χαρούμενη μαζί μου ?

Ερμιόνη: Φυσικά και είμαι ψυχή μου ! Δεν θα μπορούσα να ήμουν πιο χαρούμενη ! Είσαι ο κόσμος μου ! Τι είναι αυτά που λες ?

Ντρακο: Ε... Να απλά νόμιζα ότι τον αγαπούσες...

Ερμιόνη: Τον νοιάζομαι, αλλά πλέον δεν τον αγαπώ , είναι απλά ένα φιλικό πρόσωπο.

Ντρακο : Ωραία , γιατί δεν θέλω να είναι κάτι περισσότερο!

Ερμιόνη: Μην αρχίζεις τις ζηλιες σου τώρα και εσύ ! Ο Ρον είναι απλά ένα φιλικό πρόσωπο , τίποτα παραπάνω !

Ντράκο: Καλά καλά , μην με φας , δεν είπα κάτι , ηρέμησε .

Με φέρνει μαλακά στο στήθος του και με φιλάει στο μέτωπο , παίζοντας με τα μαλλιά μου παιχνιδιάρικα.

  Όταν βγαίνουν από το δωμάτιο της συναντάει τα παιδιά . Την κοιτάνε όλοι μαζί με τον Ντρακο και είναι όλοι τους πολύ ξαφνιασμένοι που είναι μαζί του ενώ ξέρουν πόσο πολύ μισιούνται, λάθος , μισιοντουσαν !

Ερμιόνη: Εεε... Γεια σας !

Χάρυ: Γεια ! Νομίζαμε ότι θα ερχόσουν με τον Ρον !

Ερμιόνη: Ε, ναι και εγώ αλλά κάτι προέκυψε.

Ντράκο: Θέλεις μήπως να φύγω ?

Ερμιόνη : Αν θέλεις ! Θα τους το πω τώρα , γι'αυτό καλύτερα να μην είσαι εδώ . Θα σε βρω μετά στην βιβλιοθήκη.

Ντρακο: Εντάξει αγάπη μου.

Την αγκαλιάζει και φεύγει με γρήγορα βήματα , να βρει την παρέα του. Η Ερμιόνη εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια τι έχει συμβεί και όλοι έχουν πάθει σοκ με αυτά που άκουσαν . Όταν τελειώνει κανείς δεν μιλάει αλλά από την έκφραση τους φαίνεται ότι είναι όλοι πολύ απογοητευμένοι , όχι από την Ερμιόνη αλλά από τον Ρον, κανείς δεν περίμενε ότι θα απατούσε ποτέ την Ερμιόνη που τον αγαπούσε όσο τίποτα με την χαζή την Λαβεντερ.

Χάρυ : Δεν μπορώ να το πιστέψω ! Ο Ρον να σου το κάνει αυτό? Είναι απίστευτο! Κοίτα και εσύ όμως με τον Ντρακο βρε Ερμιόνη μου ? Ξέρεις τι άνθρωπος είναι !

Ερμιόνη: Δεν ήξερα τι άνθρωπος ήταν και τώρα που τον έμαθα είδα την αληθινή πλευρά του πίσω από αυτό το σκληρό παρουσιαστικό . Είναι καλός και γλυκός και ξέρω ότι έχει κάνει πολλά άλλα το εχει μετανιώσει ! Με αγαπάει στα αλήθεια , σε αντίθεση με κάποιον άλλον .

Καθώς λέει όλα αυτά ο Ρον από πίσω της στέκεται και την ακούει και όταν τελειώνει με τον μονόλογο της την αποσπά με ένα βήξημο και την κοιτάει άγρια. Δεν της λέει τίποτα και μόλις καταλαβαίνει ότι αυτός είναι από πίσω της πάει να φύγει .

Ρον: Που πας ?

Ερμιόνη: Έχω κάτι δουλειές να κάνω , δεν σε αφορά .

Ρον : Καλά ντε ,πώς κάνεις έτσι ?

Ερμιόνη: Πφφφ , αντίο παιδιά θα τα πούμε αργότερα.

Τhe dramione love storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora