Evet Olaydan Sonra Bayağı Zaman Geçmişti...
Doğum Günü Heyacanım Her yerimi sarmıştı. Her şey herkes hazırdı . Veysel,Sude,Şevval,Talha,Yusuf,Feyza,Batuhan... birlikte Mesire Yerine gitmek üzere Yola çıkmıştık. Malzemeleri Batuhan ve Veysel Taşıyordu. Mesire yerinin girişine gelmiştik. Herkes çok heyecanlıydı . Evet İçerdeydik Oturuyorduk. Aniden Masamıza doğru 3 kişi geliyordu arkamı döndüm tam bakıyordum ki birde ne göreyim ?
6 Ay Önceki Olayda beni Rehin Alan Hırsızlar Hapisten Nasıl kurtulmuşlar artık orasını Bilemeyeceğiz ama mutlu bir ortamdayken ortamın havası bir anda bozulmuştu.
Hırsız Bana Dönerek:
''Seninle Bir Derdimiz Yoktu Neden Böyle Yaptın Demişti ''
Ben Sesimi Çıkaramadım. sustum . Yusuf , Veysel , Batuhan , Talha ve Ben Hemen Adeta Kenetlendik 3 büyük Adama 5 Genç Çocuk Acaba Ne Olacaktı Herkes Merakla Bizi İzliyordu . Sude Bir hamleyle 1 hırsızı Etkisiz Hale getirdi ve Güvenliğe doğru koştu Diğer 2 hırsız Takmadılar Üstümüze Doğru Geliyolardı. Biz Hemen bir Olarak Saldırdık .
birbirmize girmiştik. Hırsızın birisi bıçak çekti o bıçak Batuhan İsabet etti kolunu sıyırmıştı. Ben Öyle Olduğunu görünce dahada nefret kusmaya başladım. Bir Hırsızın boynunu tutarak kenetlendim yusufta Hemen Etkisiz Hale Getirdi Kalan Son hırsız Silah çekmişti Tam Sıkacakken Hırsız Yere Düştü Güvenlikçi Vurmuştu Evet Sude Başarmıştı Onun Sayesinde iki hırsızı etkisiz etmişti Gerçekten Çok Şanslı Biriyim Böyle İnsanlara Sahibim... Biz Pasta yiyip eğleneceğimizi düşünürken doğum günümde resmen kan kustuk ...