xJessie: Kedysi sme boli nerozlučná dvojica. V kuse spolu, všetko sme si hovorili. Bol ako môj brat, ktorého som nikdy nemala. Raz som mu povedala že akonáhle prídem na strednú kde je aj on, tak si ma prestane všímať a naše kamarátstvo padne. A tak sa aj stalo. Už sú to skoro 2 roky čo je to medzi nami takto ... Prechádza okolo mňa ako keby som bola vzduch, ubližuje mi fyzicky aj psychicky ... Bud si ma celé dni nevšíma a ani sa na mňa nepozrie, alebo ma s tou jeho bandou šikanuje ... No aj cez to všetko mi chýba a neviem sa cez to že to už nie je ako predtým preniesť. A ked na našu minulosť čo i len pomyslím, a potom si uvedomím ako to je medzi nami teraz ... hned mi sklesne nálada.
Just_Jase: Nestojí za to ;) Jeho problém že prišiel o niekoho tak úžasného ako si ty ;)
xJessie: Ale prosím ťa :D Chod s tou úžasnosťou niekam :D
Just_Jase: Och jasné prepáč, zabudol som. To ja som tu ten úžasný:D
xJessie: Beriem späť ._. :D
Just_Jase: Neskoro :P
xJessie: Nikdy nie je neskoro ;)
Just_Jase: Ani na napravenie chýb?
xJessie: Záleží podľa situácie.
Just_Jase: A pri tej tvojej situácii? Bolo by neskoro napraviť to čo sa medzi vami stalo?
xJessie: Prečo sa ma na to pýtaš?
Just_Jase: Zaujíma ma ako by si sa voči nemu zachovala.
xJessie: To by sa najprv muselo dať všetko do normálu. A o tom dosť pochybujem.
Just_Jase: Nemyslíš si že je toho schopný?
xJessie: Jason bol síce vždy ochranársky typ človeka, ktorý ma vedel mať až príšerne rád a ked sme sa pohádali a mohla som za to ja, aj tak sa ospravedlňoval prvý ako keby to bola jeho chyba. Ale ... potom čo sa z ničoho nič zmenil sa v ňom všetko dobré stratilo. Mimochodom, ako sa vlastne voláš? ;)
Just_Jase: Na čo ti to je? ;)
xJessie: Zabudol si? Mám 5 otáziek a meno nie je nič extra súkromné:D
Just_Jase: A sakra ... :D