Jungkook pov
"Hey anak muda, kita dah sampai"
"Eo? Dae berapa tambang ni ahjushi?"
"Em gwenchana.. pakcik belanja kamu kalini.. nampak gaya macam Emergency tu.. ppali bawak yeojachingu awak masuk hospital"
"Ahh keurae.. jinjja gomawopta ahjushi"
Aku keluar daripada perut kereta dan membuka pintu belakang dimana JiHye berada.
Badan kecilnya aku dukung gaya "bridal style"
Sebelum masuk ke hospital, aku memberikan senyuman yang manis kepada ahjushi tersebut.
Jalan?
Ofc not
Aku berlari macam orang tak tentu arah dalam tu. habis semua orang aku libas
Aku dah tak pedulikan sesiapa dah. JiHye paling penting dalam hidup aku sekarang.
"Doctor! Mana doctor! Ppaliwa!!"
Aku baringkan JiHye keatas stroler yang disediakan untuk pesakit.
"Doctor cepat doctor.. tolong rawat dia sebaik yang mungkin. Saya taknak ada apa apa jadi dekat dia. Kalau tidak, saya tak teragak agak untuk saman sepital ni!"
Adudu jungkook ni 😂 jihye demam je kot.. yang risau sampai nak saman sepital tak bersalah tu apahal huehue
30 minit berlalu
"Jeon Jungkook"
Nama aku dipanggil oleh doktor yang merawat JiHye
"Dae seongsaengnim. JiHye macam mana? Dia ada penyakit ke"
Muka aku macam mana masa tu?
Jangan cakaplah, handsome lagi orang utan
"Calm down Mr.Jeon.. Yeojachingu awak dalam keadaan yang baik sahaja. Cuma dia mengalami migraine.. mungkin dia tak jaga pemakanan dia. Dia demam panas juga akibat daripada 'mabuk perjalanan' yang dialami. Saya dah masukkan drip antibiotic. Dalam 3 hari lagi dia boleh discharge :)"
"Ahh cheongmal kamsanhamnida saem ;("
"Boleh saya masuk?"
"Of course boleh ;) silalah. Jaga dia baik baik ye, antibodi dia lemah"
"Dae"
1/10 ni author PAT lahai,, wish me luck kehh 😂
And yaa sorry update lambat
Xoxo 💋 🍉
YOU ARE READING
Attention seeker ; JJK
RomantizmAttention seeker ❤️ Nama aku Kim Ji Hye 🌸 aku berumur 17 tahun. orang gelarkan aku "budak nerd" why? Sebab aku pakai braces and yea aku budak kelas depan wooo 😂 aku tak kesah sangat dengan panggilan tu actually 😂 but still aku tak tau kenapa ora...