£ 4

110 16 7
                                    

Jungkook pov

"ARGHHH KAU TUNGGULAH ANAK PAKCIK JEON! KAU TAK KENAL AKU SAPA LAGI!"

Kedengaran suara Ji Hye di telinga ku .

"Comel" tanpa aku sedari, perkataan itu terkeluar dari mulutku.

Entahlah. Ye aku memang sombong. And aku bukan senang nak cari kawan or ada kawan. Bagi aku alone is the best thing.

Tapi bila aku dengan Ji Hye, hati aku tenang.

Aku pun tak tahu kenapa aku suka sangat cari pasal dengan dia. Maybe sebab dia comel bila marah kot 😂

"Kringg!" Bunyi loceng menandakan waktu rehat telah tamat.

Aku mengorak langkah menuju ke kelas aku.

Aku melabuhkan punggungku dia atas kerusi milik aku.

Mata aku liar mencari wajah oranf yang membuatkan hatiku tenang. Kim Ji Hye.

Mr Jang iaitu Cikgu chemistry masuk ke kelas untuk mengajar anak muridnya.

"Jungkook, mana Ji Hye?"

"Erkk, molla. Nanti dia masuk lah tu"

"Ermm dae, bukak buku teks muka surat 158 NOW!!"

Tak dapat dinafikan, Mr Jang merupakan salah seorang daripada golongan cikgu yang paling garang dalam sekolah ni.

——————
Ji hye pov

"Anyeonghaseyo Mr Jang" aku bow 90 darjah.

"Mianhae sebab lambat masuk kelas. Saya ada hal tadi"

"Ada hal?! Kamu tahu tak kelas saya lagi penting dari hal kamu tu! Now berdiri di luar kelas sehingga subjek saya tamat!!"

"Aku dengan geramnya berlalu keluar dari kelas dan berdiri sehingga masa tamat"

Malu? Of course malu. Tapi nak buat macam mana. Cikgu kan? Kenalah hormat 👏🏻

Jungkook pov

"Kalau bukan sebab aku tunpahkan air kotoran tadi mesti kau tak kena denda berdiri diluar kelas kan?" Aku berkata dalam hati.

Serious aku rasa bersalah gila.

Aku rasa. Inilah kali pertama aku rasa bersalah dengan orang.

Ye aku memang hati batu! Aku sombong. But aku tak rasa aku sombong gila kot 😂 cuma orang kata aku sombong sebab aku tak pandai nak berkawan.

Uhuii 🍰
Vote and comment yea 🍇🍒

xoxo

Attention seeker ; JJKWhere stories live. Discover now