1✴

67 9 10
                                    

Merhaba öncelikle kendimi size tanıtayım.
Ben Melike 20 yaşındayım .
Annem le babam bir mafya biraz büyük bir mafya aslında onlar bizi bu işlerin içine fazla sokmazlar.
Neyse ben Yurtdışında okuyorum.
Kore.
Bizim korede holdingimiz var .
babam bir koreli.
Anneme aşık olmuş .
Annem şirketinin başına geçiceği için annemi Koreye eğitim için yolamışlar.
Babamla birbirlerini sevi aşık olmuşlar sonundada evlenmişler ve abimle benim gibi ikitane tatlı çocukları olmuş.
Evet bir tane Abim var Shin holdingin sahibi olucak.
Haksızlık ama bana fazla bir hak tanınmıyo .
Ama size daha güzel birşey söylücem bende buradan birine aşık oldum adı jung kook .
Çok yakışıklı birisi .
Onunla geçen gün kaşılaştık oda Jeon Holdingin oğlu annesi Türk muş ve bir kız kardeşi var .
Cansu onunla arkadaşız
Zaten onlarda yakın bir zamanda Türkiye dönüceklermiş.
Aslında ben jung kooku hemen tavlardım ama.
Bir abimvar imkanı olsa bana nefes bile aldırmıycak Allah abimin karısına sabır versin karısı dedim ama dah evlenmedi şöyle desem daha doğru olur abğmin karısı olacak kişiye sabır versin hemde en büyüğünden .
Bensize abimin adını söyledimi neyse bidaha söyleyeyim Jimin .

JM-Melike nerdesin aşağı gel yemek yicez .

Ben-tama abi geliyorum
Neyse sonra görüşürüz şimdilik by

 MAFYA-JJK-PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin