Backstage

679 59 16
                                    

Προχωρανε οι κριτες με βημα πασαρελε και η Ηλιανα, ο Αγγελος και ο Δημητρης καθοντα σε εναν καναπε.
Μπροστα καθεται η Βικυ σε μια καρεκλα.

Μετα απο λιγο, ερχεται μια απο τις μακιγιερ της παραγωγης, η Sana Minatozaki (Twice) για να βαψει εναν εναν τους κριτες. Αρχιζει με την Βικυ.

Βικυ- Παιδια πιστευω φετος οτι θα εχουμε πολυ νεα και ομορφα κοριτσια και αγορια.

Sana- Θελετε eye liner ή eye shadow?

Βικυ- Θελω eye liner. Αν και δεν ξερω κατα ποσο θα τα καταφερεις γλυκια μου. Πως σε λενε?

Sana- Με λενε Sana Minatozaki

Βικυ- Απο που εισαι? Για κινεζα μου κανεις

Sana- Δεν ειμαι Κινεζα. Ειμαι Ιαπωνεζα

Βικυ- Ε για κινεζα φαινεσαι. Αντε ποτε τελειωνεις? Εχω και ενα γυρισμα να κανω

Sana- Σε ενα λεπτο Κυρια Καγια

                     ◇Time skips◇
○○Μετα απο το γυρισμα της Καγιας○○

Βγαινει η Καγια απο τον χωρο του γυρισματος. Και μπανει ο Αγγελος για να κανει το γυρισμα του.

Η Ηλιανα καθαται στην καρεκλα μπροστα απο τον καθρεπτη.

Sana- Σε εσας τι θα βαλω? Eyeliner ή eye shadow?

Ηλιανα- Θελω να μου βαλεις και απο τα δυο. Τωρα που σε βλεπω καλυτερα επρεπε να ερθεις στο φετινο Next Top Model. Απο που ειπαμε εισαι? Απο τις φιλλιπινες?

Sana- Οχι. Ειμαι απο την Ιαπωνια.

Ηλιανα- Ειχα παει για μια φωτογραφιση εκει. Ωραια ειναι

Sana- Δεν θα διαφωνησω

                ◇◇Time Skips◇◇
  ○○Μετα το γυρισμα της Ηλιανας○○

Ηλιανα- Αααχ παει και αυτο. Και αυτα τα παλιοτακουνα με πεθαναν. Θα βγαλω καλλο στο τελος.

SeHun- Θα θελατε να σας δωσω ενα αλλο ζευγαρι? Ποιο ανετα?

Ηλιανα- Αχ σε ευχαριστω πολυ. Πως σε λενε?

SeHun- Με λενε  Oh SeHun (EXO). Καταγομαι απο Κορεα (ολε ολε ολε🇰🇷🇰🇷🇰🇷) αλλα τα τελευταια χρονια μενω και εργαζομαι στην Ελλαδα.

Ηλιανα- Και εδω στην παραγωγη τι εισαι?

SeHun- Ειμαι ενας απο τους τεσσερις stylists του GNTM

Αγγελος- Εγω τι ειμαι δηλαδη?

SeHun- ...

Ηλιανα- Ρε Αγγελε μη τον φερνεις σε δυσκολη θεση. Ακομα δεν τον γνωρισαμε

Αγγελος- Εγω μια πλακα εκανα

Δημητρης- Κοιταξτε πιστευω αυτα που φοραει ειναι το καταλληλο λουκ για τον φακο. Αλλα θα δουμε στη συνεχεια τα προσοντα του.

Ηλιανα- Λοιπον SeHun, χαρηκαμε που σε γνωρισαμε

SeHun- Επισης

Και εφυγε....

Και κατευθυνεται ο Δημητρης προς τον χωρο του γυρισματος.

               ◇◇Time Skips◇◇
  ○○Μετα το γυρισμα του Δημητρη○○

Το προσωπικο φτιαχνει τον χωρο που θα γινουν τα castings των διαγωνιζομενων. Αλλοι σκουπιζουν, αλλοι ξεσκονιζουν και αλλοι στηνουν τις καρεκλες και ακουμπουν τα tablet των κριτων.

Και ολοι περνουν θεση για το γυρισμα του πρωτου επεισοδιου του GNTM 2018.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Hello my little infires 😘

Σε αυτο το κεφαλαιο επεξαν:

H Sana Minatozaki απο τις TWICE

H Sana Minatozaki απο τις TWICE

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Και ο Oh SeHun απο τους EXO

Πως θα φανει στους κριτες ο πρωτος ή η πρωτη διαγωνιζομενος/η?Πως θα αντιδρασουν?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Πως θα φανει στους κριτες ο πρωτος ή η πρωτη διαγωνιζομενος/η?
Πως θα αντιδρασουν?

Αυτο ειναι κατι που θα ανακαλυψετε στο επομενο κεφαλαιο.

Πατηστε αστερακι και καντε και κομμεντ.

Επισης το πρωτο κεφαλαιο δεν ηταν τοσο αστειο, αλλα τα υπολοιπα θα ειναι, για αυτο stay tuned...

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Οι BTS και οι BLACKPINK στο GNTM (On Hold)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz