Påkörd av en joker

26 2 0
                                    

"Han satte in en slags GPS på din mobil så han alltid vet var du är" utbrister Kelly. Shoshanna blir så rädd att hon börjar gräta. Nu kommer denna pöjk veta var hon är dygnet runt. Och vem vet vad han är mer kapabel till efter alla lekar han utsatt töserna för.
"Vi måste berätta för någon!" säger hon. Kelly morrar. "Ja men då kommer Arito hamna i trubbel. Och han har faktiskt inte skadat oss mer än att han är creepy. Dessutom kommer han sabba för oss på provet"
"Ja, du har väl rätt" säger Shosanna och töserna kramas. När de avslutar den mysiga och härliga kramen kommer Kelly på att hon ska ha en maskeradfest i helgen. Hon kan ju bjuda Arito!
Shosanna är inte särskilt glad över idén efter vad Arito gjort, men trots allt är det ju Kellys fest och hon kan ju bara hålla sig undan och försöka prata med sin drömpöjk; Christoph.
"Kommer du bjuda de i ettan?" säger hon och försöker låta neutral. Men hennes BFF ser när hon är slug...
"Håhåh, ja jag ska bjuda de i ettan och din österrikiska drömprins!"
"Men sluta, faen va piiiiinsamt" morrar Shosanna. Kelly börjar sväva runt henne.
"Shosanna är kääääär Shosanna är kääär"
"Men sluta vad cringe!" säger Shosanna och töserna fnissar.
"Jag ska bjuda Melker också" avslöjar Kelly och ler slugt. "Jag ska vara med honom under sju minuter i himlen." Shosanna spärrar upp ögonen och börjar fnissa på franska.
"Ska ni snuska er?"
"Kanske det kanske" säger Kelly slugt. "Och det ska även du och Christoph om min plan fungerar..."

Alla dansar och svävar i Kellys stora lyxvilla. Musiken är på högsta volym och spelar Drag me down. Eftersom det är maskerad fest är alla utklädda. Kelly och Shosanna är givetvis prinsessor. Christoph och Melker har av något sammanträffade båda två en screammask. Men ibland tar de såklart av sig dem och de är ju bara för smexiga. Arito har fortfarande inte kommit, och Shosanna är avslappnad. Christoph sitter med sina kompisar och Kelly hånglar med Melker vid DJ båset.
"Skulle inte Arito komma?" undrar Audrianne som är utklädd till en sexig läkare.
"Jag vet inte, han verkar vara lite sen" svarar Kelly och fortsätter hånglas.
Helt plötsligt slår dörren till huset igen med en snäll och en röst säger:
"The joker is here! aaaaargh"
Fouck..Arito! Kelly lyser upp och släpper sin pöjk som undrande ser på henne när hon välkomnar Arito som givetvis är utklädd till Jokern från Batman...vad annars?
"Välkommen..! Du kan hänga av dig jackan på kroken" säger Kelly och ler glatt. Arito ler stort och creepy tillbaka. "I have a surprise for you..." Shosanna tycker han ser väldigt slug ut men Kelly blir glad i hågen.

"Snurra flaskan dags!" vrålar en av fjortisarna från skolan och håller fram en ciderflaska. Shosanna slår sig ner bredvid Kelly såklart.
"Alla vet hur leken går till?" Alla tösar och pöjkar nickar och leken sätter igång. När det är Kellys tur får hon uppdrag som handlar om att hånglas med Melker och det gör hon så gärna (;
Shosanna får inte flaskan en enda gång vilket hon är glad över. Hon vill inte skämma ut sig, hon är en pryd tös.
Men var är Arito? Kelly rynkar pannan och morrar. Han har inte synts till sen leken började. Vad har han på gång?
"Jag kommer snart" säger hon och reser sig upp. Hon lämnar de andra och börjar leta efter Arito...
Hon letar överallt i huset men han är som uppslukad av jorden. Kelly suckar och går in i sitt rum där hon får se en överraskande syn. Melker ligger på hennes säng naken med en ros i munnen och Kelly biter sig i läppen och lägger sig över honom. De börjar ett riktigt härligt samlag.

DIRTY!!!⚠️⚠️⚠️

Melker kom in i Kelly så hårt så hon nästan blev omkullknuffad. Hon lutade sig mot hans boobs och gav honom det gälla skriket han väntat på. Det nästa som hände var att Kelly kände sin vätska spruta över hennes höfter och över honom.
"Åh ja ja Melker ja" stönade hon.
Melker tog intiativ igen och började jucka sin kuk in i henne hårt och djupt och hon stönade högt. Hon grävde sina naglar i hans boobs.
"Gud gud gud" skrek hon och kastade hennes nacke fram och tillbaka. "Jag älskar när du gör så!"
"Jag kommer snart!" stönade Melker. "Jag kommer!" Orgasmen sprutade i hela rummet och de testade alla möjliga ställningar; missionären, doggy style och 69:an.

Snart var alla fulla och dansade och skrek och svävade. Alla förutom Shosanna och Christoph. 
Han log mot henne och tog en klunk av sin öl.
"Jag är inte så mycket för fester" erkände han. Shosanna fnissade blygt. "Inte jag heller, men min BFF forever har festen"
De chitchatade lite innan Christoph reste sig upp från soffan där de satt. "Jag måste gå nu, men jag vet inte om jag hittar till stationen. Kan du följa med och visa?" sa han och räckte ut sin hand mot Shosanna. De svävade tillsammans ut genom dörren och mötte kylan. Även fast det var augusti är det kallt och Christoph märker att Shosanna fryser så han ger henne sin jacka <33 gos
"Tack" säger hon och rodnar när Christoph brer den över hennes axlar. Christoph ler och drar en av hennes hårslingor bakom hennes öra. De ska precis börja hånglas när det ofattbara händer.
Bilen kör alldeles för fort och Christoph svävar upp på motorhuven innan han flyger till marken. Shosanna skriker och grätar och hinner bara få en skymt av vem som kör bilen. En man utklädd till joker.
Arito...

Shosanna känner efter sin mobil men den är inte där! Fouck! Hon sprätter snabbt in i huset igen för att hämta den och berätta för Kelly vad som hänt. Shosanna tar mobilen som ligger på soffbordet och ringer 112, berättar vad som hänt och springer sen upp till Kellys rum. Där får hon ännu en chock när Kelly piskar Melker medan de har sex.
"CHRISTOPH HAR BLIVIT PÅKÖRD" skriker Shosanna och grätar.

Samtidigt på gatan...Arito ler slugt och plockar upp Christoph som är blodig. Han gör det klart för sig att Christoph blivit dräpt och ler nöjt. Han hör ambulansirener som är två km bort och börjar köra iväg med ett lik i bakluckan...

Shosanna & KellyWhere stories live. Discover now