23.09.2018

15 0 0
                                    


Witajcie! Brrr, ale dzisiaj zimno! Zaraz zrobię sobie herbatkę i wrócę do pisania, ale najpierw czas na ogłoszenia.

"Nic nie trwa wiecznie [ Levi x Reader]

1) Opublikowane są 2 rozdziały. 3 jest prawie napisany. Nie wiem jak się wyrobię, ale postaram się publikować co najmniej 1 rozdział tygodniowo i dniem "Nic nie trwa wiecznie" będzie NIEDZIELA , jeśli uda mi się publikować więcej rozdziały będą wstawiane w randomowe dni.

2) Macie jakieś zarzuty? Pomysły? Cokolwiek? Wydaje mi się, że to opowiadanie jest akurat na wysokim poziomie, ale mogę się mylić. Mam taką wenę na nie, szok.

"Nim nastanie świt"

1) Rozdział 5 już dostępny, na nie nie mam aż takiej weny. Kłamać nie będę, bo to tylko korekta. Jednak gdy wyjdzie "2 sezon" może nabiorę ochoty na rozkręcenie mojego pierwszego opowiadania, które opublikowałam w internecie. Dniem "Nim nastanie świt" będzie... ŚRODA.

Inne opowiadania

1) Póki co nie mam innych opowiadań, ale szykuję się do napisania czegoś. Jeśli macie pomysły (czyt. "randomowa nazwa anime/serialu/ksiązki/głupi pomysł") i chcielibyście bym o tym napisała możecie się odzywać.

2) Co planuję? Planów zdradzać nie będę, ale szykujcie się na dużo fanfiction SnK, w końcu kocham to anime bardziej niż wszystko. Na pewno pojawi się też książka oderwana od SnK, normalny świat, normalni ludzie bez krwi, tytanów i murów, ale nie wiem kiedy.

To tyle, wtfpoison 

Ogłoszenia parafialne - czyli o mojej pracy - daty, co i kiedy wyjdzie.Where stories live. Discover now