O N Y E D İ/F İ N A L

7.7K 371 86
                                    

*Doğum günü akşamı*

Tuğçe heyecanla hazırlanmıştı.Kendisine yapılacaklardan veya söyleneceklerden habersiz o partiye hazırlanmış gidiyordu.

Parti yerine geldiğinde içindeki kıpırtı artmıştı.Adeta kelebekler uçuşuyordu karnında.

Parti yerinin kapısında girdiğinde etrafa bir göz gezdirdi.Ordaydı işte sevdigi adam karşısında gülücükler saçıyordu.

O da herhangi bir yere geçip oturdu.Tekrar Koray'ı izlemeye koyuldu.O da kendinden habersiz etrafı izliyordu.

Acaba kendisinin gelecegini unutmuş muydu?Yoksa kendisini merak mı ediyordu.Aklındaki sorularla oturmaya devam etti.

Herkes dans etmeye başlamıştı ve Koray herkesi dans etmek icin ayağa kaldırıyordu.Herkesi kaldırdıktan sonra sıra kendisi geldiginde bir süre gözlerinin içine baktı Tuğçenin.Tuğce içinden acaba tanıdı mı diye düşünürken birden kendine çekti Koray Tugceyi.

Göz göze geldiklerinde Tugcenin kalbi bir at gibi hızlı hızlı atıyordu.Yazar benzetmeyi kötü yapmıştı hsjsnsjja.

Tugce kendi halinde dans etmeye başlamıştı.Koray gideli 5 dakka oluyordu.Ve sanırım tanımamıştı kendisini.

Herkes yavaş yavaş dağılırken sadece 5 kız kalmıştı.Koray hepsine bir göz gezdirdikten sonra oturmaya devam etti.

Sadece 3 kız kalmışlardı.Tuğce digerlerinin de gitmesini bekliyordu.Fakat hic de gidecek gibi durmuyorlardı.

Sonunda 2 kız kalmıştı ve Koray artık sabırsızca bekliyordu.Sonunda dayanamayıp diger kızın yanına gidip konuşmaya başladı.

Koray:Sen misin Tuğçe

Diger kız:Hayır ne alakası var benim adım Cansu

Koray parıldayan gözlerini Tuğçe'ye çevirdi.Tuğce de kendisi oldugunu anladığı icin daha fazla heyecanlıydı.

Koray yavaş adımlarla Tugce'nin yanına gitti.Tuğce de heyecanla ayağa kalktı.

Sonunda Koray geldiğinde Tuğçe'ye sımsıkı sarıldı.

"Nerdeydin salak kız."diye söylendi Koray.

"Sensin salak."diye sitemle karşılık verdi Tuğçe.

Ikiside gülümsedi.Birbirine kavuşmanın mutlulugunu yaşıyorlardı.Ne güzeldi ki aşk.

"Tuğçe?" diyerek sarıldığı kollarını çekti Koray.

"Hmm."diyerek sordugu soruya cevap verdi.

"Ben galiba seni sevdim.Yani hoşlantı da olabilir."dedi Koray.Tuğçe buraya onu reddedeceğini düşünerek gelmişti ama şuan Koray onun sevdigini söylüyordu.Ne de güzel söylüyordu.

"Koray?"Soruyla baktı Koray Tuğçeye.

"Hediyeni veriyim mi?"Gülümsedi Koray.

"Ben ciddi degildim ama ver bakalım."Tugce çantasından hediye paketini çıkarıp Koray'a uzattı.

Koray heyecanla açtı kutuyu.Kendisi ve Tuğçe'nin olduğu bir çerçeve vardı ve 2 tişört vardı.Gülümseyerek baktı Tuğçe'ye.

Icindeki tişörtün birini çıkarıp kendi üzerine giydi.Diğerini de Tuğçeye giydirdi.Tişörtlerde 'o benim' yazıyordu.

"Yani kabul mu ettin sen şimdi sevgili miyiz?"Koray gülümseyerek onayladı.

Tuğçe bir coşkuyla sarıldı tekrar Koray'a.

Onlar mutluydu birbirleriyle.Biraz daha sohbet edip ayrıldılar.

'Son

SARIŞIN •texting•{TAMAMLANDI!}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin