Hej 3 kapitel i serien nætterne med fuldmåne.
Håber i kan lide historien ind til videre.
——————————————————————
Jeg havde brug for lidt frisk luft så jeg måtte hellere gå ude lidt. Jeg gik ned at trappen og tog i døren for at gå ud. Jeg vidste at der var en skov her i nærheden. Men da jeg var nået halvvejs der ud fik jeg øje på nogen. Nogen jeg havde set før det var åh nej jeg løb alt hvad jeg kunne og jeg er ret sikker på at han så mig. Mit hjerte hamrede i brystet jeg kunne mærke alt mit blød løbe rundt i hele min krop. Det føltes så mærkeligt at se ham igen. MIN EKS VAR I BYEN!!! Omg!!! Men havde jeg egentlig stadig følelser for ham det spørgsmål kørte rundt inde i mit hoved i mens jeg gik hen til skoven. Kunne det overhovedet blive være. At jeg lige havde slået op med min kæreste var en ting eller at jeg havde tænkt mig at slå op og det andet er min eks. Jeg hader den her nye by jeg hader den. Mit hjerte var i 10 millioner stykker og jeg havde brug for luft meget luft. Jeg sad ved det største træ jeg kunne finde. Jeg vil ikke indrømme det men det er faktisk ret uhyggeligt at være her ude jeg kan hele tiden høre noget. Fuglene det fløjter grene der knækker og blader der rasler. Skovbunden er helt fugtig så det er svært ikke at blive helt våd omme bag i. Måske er det bare mig men jeg føler at der er en der hele tiden kigger på mig. Jeg vil egentlig bare gerne hjem på det her tidspunkt så jeg rejser mig op. I det sekund jeg har rest mig op ser jeg en skygge og en mere. De bliver flere og flere og flere. Jeg bliver om ringet jeg føler at de vil have noget af mig jeg ser mig om kring igen. Ingen der er ingen her mere eller er der. Jeg kigger op der er en skygge men kun en. Jeg kan høre den viske noget men jeg fik ikke fat i hvad det var. Skyggen kommer tættere på mig tættere og tætter. Skriget der runger igennem hele skoven kommer fra min mund. Jeg ser en dreng som står ved siden af mig. Da jeg er lige ved at løbe kan jeg ikke røre mig jeg er stivnet og ved ikke hvad jeg skal gøre. Hele min verden går i stå da jeg ser drenge forvandle sig til en ulv. Jeg falder om det sidste jeg kan huske er at en ulv som jeg lige har set var en dreng stå over mig. Og der blev sort helt sort.
————————————————————————
Håber i glæder jer til næste kapitel.Spændende ikke syntes selv at den blev ret god
Undskyld for stave og grammatik fejl.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nætterne med fuldmåne
TerrorDet Frida komme til hendes hjem by bliver hele hendes liv vent på hovedet hun møder sin exkæreste som er ude på noget og hvad med hendes familie hvad vil de sige når de finder ud af hendes hemmelighed og hvad med drengen.